Mine produkter
Hjælp
Katnie
CONTRIBUTOR **

Manglende lønsedler

af Katnie

Hej,

 

Vores medarbejdere har ikke modtaget lønsedler, vi har dog fået en kvitteringsliste fra mit.dk, uden fejl på. Er der andre der har samme problem?

18SVAR18
Katnie
CONTRIBUTOR **

af Katnie

Susanne har skrevet længere oppe i tråden, at hvis det er lønsedler til lønninger der udbetales på mandag, så kommer lønsedlerne først søndag.

Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Hej Katnie, tusind tak for hjælpen. Det havde jeg ikke lige kunne "overskue" i tråden 🙈 God weekend når I når dertil alle sammen, og lad os håbe på mere stabilitet i næste måned 😊 mvh Sofie

Sofagc
CONTRIBUTOR **

af Sofagc

Hej Visma/Susanne, er der nogen update ? - vi har kundeforhold 1195 og får vores lønsedler både i eboks og Mit.dk, men ingen af stederne er de komme endnu trods kvitteringslister, at de er completed / indsat korrekt. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Sofie

Tingam
CONTRIBUTOR **

af Tingam

kunde 382

Vi har heller ikke fået lønsedler i MitDK.

af Susanne Persson1

Hej

De skulle meget gerne komme ind nu, se lidt længere oppe i tråden, hvis ikke de er kommet ind senest kl 9 så vil vi gerne have besked.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

her kl. 13:13 har vi stadig ikke fået lønsedler i Mit.dk

Kundeforhold 550

Hej igen

I skal være obs på, at hvis I har disposition den 30 september så er det først på søndag de kommer ind.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Hilde 1234
CHAMPION *

af Hilde 1234

Susanne, det må have været en fejl, min funktionærlignende med disp.dato 27, har fået 2 ens lønsedler i Mit.dk. en der kom ved 02 tiden om natten og en igen ved 03 tiden om natten mellem 25 og 26, det har jeg aldrig været udsat for ?? og de 14 dags lønnede også med disp. 27 fik sin lønseddel meget sent i går den 26, hvor de normalt får den om formiddagen.

mhv

Hilde

 

anettenørregaard
CONTRIBUTOR ***

af anettenørregaard

Vi har heller ikke, kundenr. 2102

Susanne Birn
CONTRIBUTOR *

af Susanne Birn

Godmorgen - samme her.

Nr 550

Rikke Puggaard
CONTRIBUTOR *

af Rikke Puggaard

Vi har heller ikke fået lønsedler, kundeforhold 436

 

Godmorgen

Jeg har videregivet det til vores teknikere.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant

Godmorgen

Der skulle komme lønsedler ind omkring kl.8:00, der har været en fejl der har gjort at de er forsinket. 

Beklager ulejligheden.

 

 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

God Morgen. det samme her! - ikke godt

😏

af Susanne Persson1

Godmorgen

For at undersøge hvad der er sket skal vi bede om kundeforhold😉

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

547

Dorthe Sørensen
CONTRIBUTOR **

Vi har desværre heller ikke fået lønsedler😔

 

wicdam
CONTRIBUTOR *

af wicdam

Hej Susanne. Vi har kundeforhold 360

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.