for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej,
Vores medarbejdere har ikke modtaget lønsedler, vi har dog fået en kvitteringsliste fra mit.dk, uden fejl på. Er der andre der har samme problem?
Hej Katnie, tusind tak for hjælpen. Det havde jeg ikke lige kunne "overskue" i tråden 🙈 God weekend når I når dertil alle sammen, og lad os håbe på mere stabilitet i næste måned 😊 mvh Sofie
Hej Visma/Susanne, er der nogen update ? - vi har kundeforhold 1195 og får vores lønsedler både i eboks og Mit.dk, men ingen af stederne er de komme endnu trods kvitteringslister, at de er completed / indsat korrekt. På forhånd tak for hjælpen. Mvh Sofie
Hej
De skulle meget gerne komme ind nu, se lidt længere oppe i tråden, hvis ikke de er kommet ind senest kl 9 så vil vi gerne have besked.
her kl. 13:13 har vi stadig ikke fået lønsedler i Mit.dk
Kundeforhold 550
Hej igen
I skal være obs på, at hvis I har disposition den 30 september så er det først på søndag de kommer ind.
Susanne, det må have været en fejl, min funktionærlignende med disp.dato 27, har fået 2 ens lønsedler i Mit.dk. en der kom ved 02 tiden om natten og en igen ved 03 tiden om natten mellem 25 og 26, det har jeg aldrig været udsat for ?? og de 14 dags lønnede også med disp. 27 fik sin lønseddel meget sent i går den 26, hvor de normalt får den om formiddagen.
mhv
Hilde
Vi har heller ikke, kundenr. 2102
Godmorgen - samme her.
Nr 550
Vi har heller ikke fået lønsedler, kundeforhold 436
Godmorgen
Jeg har videregivet det til vores teknikere.
Godmorgen
Der skulle komme lønsedler ind omkring kl.8:00, der har været en fejl der har gjort at de er forsinket.
Beklager ulejligheden.
Godmorgen
For at undersøge hvad der er sket skal vi bede om kundeforhold😉
Vi har desværre heller ikke fået lønsedler😔
Hej Susanne. Vi har kundeforhold 360
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.