Mine produkter
Hjælp
KirstenJørgensen
CONTRIBUTOR **

Negativ indberetning til skat

af KirstenJørgensen

jeg har lavet løn for uge 50-51 i går men får fejl indberetninger på negativ afregning fra skat på felt 198 bruttoferiepenge timelønnede. kan ikke se på lønsedlen at feriepengene går i negativ.

kundeforhold 1788

3SVAR3

af Thor Lundehoj

Hej @KirstenJørgensen,

 

Jeg beklager den sene tilbagemelding! Men håber at du har haft en god jul og et fantastisk nytår 🙂  

 

Har du fået svar på dit spørgsmål?


Vores Customer Care har i øjeblikket enormt travlt grundet årsskiftet, og det har derfor ikke været muligt for dem at besvare dit opslag.
Da Visma Community forum er beregnet til at få svar af andre brugere og i visse tilfælde (hvis muligt) af Visma support - og du endnu ikke har fået svar fra andre brugere af Visma Community, og vil jeg foreslå at du kontakter vores hotline på telefon: +45 8897 9700 eller via vores chat ude i højre hjørne, hvis du fortsat har spørgsmål.

 

Hvis du har lyst og mulighed for det, må du gerne tilføje en kommentar med svaret på dit spørgsmål, så andre brugere efterfølgende vil kunne få glæde af det svar, som du har fundet frem til.


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
KirstenJørgensen
CONTRIBUTOR **

jeg har mailet med Susanne inden jul og har manuelt rettet på Skat, men mangler stadig rettelserne i lønsystemet og bogføringen, og afventer at høre fra hende da jeg ikke vil bogføre den løn jeg har kørt i dag inden den anden er på plads og det haster da vi har afslutning på 2020 regnskabsmæssigt på fredag.

Godkendt løsning
Thor Lundehoj
VISMA

Hej @KirstenJørgensen,

 

Jeg kan forstå på Susanne, at du har været i kontakt med vores kollega Stella, og at I sammen har løst problemet 🙂 


Hvis der fortsat er problemer eller hvis jeg er fejl informeret, skal du være mere end velkommen til at skrive en besked/kommentar her, og så skal jeg nok sørge for at du bliver kontaktet. Ellers vil jeg sørge for at lukke den her 🙂

 

Du ønskes en rigtig god søndag aften.


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.