Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Nye bidragssatser til DA Barsel

af Anonymous

Hej Visma

Vi har fået følgende besked:

Fra 4. kvartal 2021 – dvs. pr. 1. oktober 2021 – er bidragssatserne til DA Barsel ændret. De nye bidragssatser er fastsat med udgangspunkt i overenskomstresultaterne 2020 og kan ses her.

 

Såfremt I indberetter via jeres lønsystem, er det vigtigt, at I inden lønkørsel for oktober 2021, får opdateret jeres lønsystem til de nye satser. Ligeledes skal I sikre jer, at en eventuel årlig maksgrænse pr. medarbejder, hæves til minimum 1.296, - kr. svarende til 12 måneder af 108,- kr.

 

Jeg vil blot dobbelttjekke at dette bliver opdateret automatisk i systemet. Hvis jeg selv skal gøre noget vil jeg meget gerne have besked.


Mange hilsner
Randi

 

 

4SVAR4
Diana1
CONTRIBUTOR ***

af Diana1

Dejligt - Tak Helle og god sommer

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej Gitte og Diana. Alle generelle satser vedligeholder Visma, så når DA barsel stiger så ændre vi satsen. God sommer

Godkendt løsning
GitteMeyer
CHAMPION *

af GitteMeyer

Hejsa, hos os kører barsel på LA 8180 og denne har en generel sats og iflg vejledningen her på community, kommer denne tekst omkring generelle satser:

OBS! generelle satser vedligeholdes af Visma Enterprise ud fra de på området gældende satser.

Under menuen Opsætning og Generel sats, findes de satser som er lovgivningsmæssige, fx kilometersatser, satser for ledighedsdage og beskatningsgrænser for jubilæumsgratiale mv.

  1. Vælg Opsætnign og Generel sats
  2. Klik på ’Opslagsknappen’, for at finde den generelle sats du ønsker at se værdien for.

Det er ikke muligt som bruger at oprette, kopiere, opdatere eller slette generelle satser. Visma Enterprise vil altid sørge for, at de generelle satser er opdaterede.

Så jeg satser på at det har VISMA styr på når den tid kommer - ok jeg lægger nok en reminder til mig selv og tjekker. 😉

Godkendt løsning
Diana1
CONTRIBUTOR ***

af Diana1

Det samme har vi fået, så jeg vil også gerne se svaret. 

 

Venlig hilsen

Diana Planteig

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.