Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

Rapportmodul mgl data fra 12011 - hvad er status ETA - hvorfor kommer der ikke drift info ud.

af Anonymous (Opdateret ‎27-11-2020 13:02 ( )

Hej

Jeg var forsinket i mine month end opgaver. Ringede lige før 16:00 vedr. rapportmodul ikke kommer med bogføringsdata. Pige jeg talte med at det havde hun vist hørt noget om tidligere på dagen. 

 

Nu dagen efter kl. 13:00

- Ingen drift info

- ikke løst

 

Vi er faktisk nogen som bruger rapportmodulet ekstremt meget. Det er super utrilfredsstillende at det bare går stille med dørene og det åbenbart ikke har prioritet

5SVAR5

af Jesper Thomsen

Hej Else

 

Jeg beklager meget at data i rapport modulet har manglet. 

 

Vi havde en kunde som havde henvendt sig til os inden du henvendte dig til os.  Så deraf havde vi hørt om det tidligere.

 

På baggrund af den henvendelse så undersøgte jeg om der var fejl på vores rapport modul og heraf manglende data. Her fandt vi ud af at der ikke var en generel fejl. Men det kunne jo ikke passe når en kunde manglet data. Så vi gik filen efter for fejl specifik på denne kunde og lige på den kunde var der en fejl i indholdet på selv filen så data var slet ikke kommet med. Så selv denne fil blev bestil til levering via nets så den lå klar til næste morgen på denne kunde. 

Derfor så havde vi hørt om en fejl på en kunde og derfor så melde vi ikke ud til alle kunder at der er fejl når 99,9% af alle kunder ikke havde en fejl. Den ene kunde var vi i dialog med så derfor valget vi ikke at "forstyr" alle kunder med at meld ud om en fejl. Det er løbende en afvejning om at når vi har en fejl om hvor mange den ramme og om vi er i dialog med de ramte og hvis vi ikke er hvordan giver det så mest mening at kommunikere ud. Det håber jeg at du syntes er OK? 

Når du så henvender dig så undersøger vi det og finder at dine data også mangler desværre og så måtte vi også bestille de data, og her er det desværre således at filerne først kan komme næste dag som skal være en bankdag når det er Nets vi skal igennem og det betyder så at du nok først i dag d. 30/11 har data i dit rapport modul desværre. 

Jeg håber at dette give svar på dine spørgsmål og hvis ikke så skal du være meget velkommen til at tage fat i mig Jesper.langberg@visma.com fremfor at skive herinde. 

MVH Jesper 

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Hej Jesper,

 

Vi har ingen data for periode 12004 i vores rapportmodul. Vil du undersøge sagen for os? (Kundeforhold 1649)

 

God dag 🙂

 

Mvh Benjamin

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous (Opdateret ‎02-12-2020 14:55 ( )

Hej Benjamin.

Vi har fået en ny status på denne fejl og desværre så får vi ikke automatisk besked om, hvilke kunder der er ramt.

Jeg prøver at skrive til teamet om data for april i år for jeres vedkommende.

 

Vi vil bede vores kunder sende jeres KundeForholdsnummer (KF) til os, så vil vi straks sende det til vores team af eksperter, som vil sikre I får adgang til data igen - dette er for 12011.

 

VH Britt

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Britt,

 

Tak for din besked. Kundeforholdsnumret står allerede i forrige besked: 1649 🙂

 

Mvh Benjamin

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Benjamin.

Det ved jeg 🙂 Og jeg har fået svar på at de kører en kørsel i nat for den periode I mangler. Sig endelig til, hvis ikke data er der i morgen.

VH Britt

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.