Mine produkter
Hjælp
JND
CONTRIBUTOR ***

Resultattabel: Kan jeg springe en måned over?

af JND

Vi opkræver betaling for kantine hver måned. Men da kantinen holder lukket i juli er beløbet der opkræves 11 måneders betaling fordelt på 12 måneder. 

Jeg ville dog hellere at vi kun opkræver betaling i de måneder hvor kantinen er åben, da nuværende giver anledning til spørgsmål og kan give difference hvis en medarbejder afmelder kantinen. 

Opkrævningen er oprettet som en resultattabel - kan jeg fast springe en måned over?

2SVAR2
Winnie
CONTRIBUTOR **

af Winnie

Hos os er juli måned også betalingsfri. Vi trækker en liste ud med på de medarbejdere der er omfattet. Bruger startdatoen i filen og sætter slutdato til 30.06 og læser filen ind igen.

I august bruges samme fil men her indsætter vi 01.07 og ingen slutdato.

Godkendt løsning
Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

af Katrine Eiberg Nielsen

Tænker at man måske kan oprette en ny periode i resultattabellen for perioden 01.07.2023-31.07.2023 og indsætte 0,- i resultattabellen (resultattrin) og derefter oprette perioden 01.08.2023-30.06.2024 med XX,- i resultattrin. Så skal man dog huske at taste det i resultattabellen hvert år i juli, men det er nok nemmere end at rette faste lønoplysninger på alle ansatte 🙂

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.