for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hvorfor figurerer saldo på feriepenge til feriekonto ikke længere på "Afregning pr. dispdato" rapporten, efter overgang til ny ferielov?
Vi har fortsat brug for at vide det samlede beløb der skal afregnes og pr. hvilken dato det bliver afregnet.
Jeg kan ikke bruge rapporten "Ny ferielov afregningsliste", da den indeholder personfølsomme data, og jeg skal sende rapporten videre til min økonomi afdeling, de har kun brug for total og dato, ikke en udspecificering pr. medarbejder.
@Helle Valso hvor findes erstatning til Ny overførselsliste ?
Ny overførselsliste indholder kun Ny ferielov, feriepenge der bliver afregnet til Feriekonto, så det er en ny listen. Og så kan du også se på Ny ferielov ferieafregningsliste, feriepenge på fratrådte funktionær ferie med løn og timelønnede lb. beregning af feriepenge til FerieKonto.-
Hej,
Jeg står i samme situation som ANNP_tek. Er der snart en løsning på vej?
Jeg er helt enig
Vi har også brug for at Feriepenge beløb fremgår på afr pr disp dato.
måden det fremgår nu i i ferieafr NY FL fungerer heller ikke her
Det har jeg tilføjet i ønsket :-).
Er så enig, Visma har dog svaret mig at det ikke bliver lagt ind i de gamle rapporter.
En beslutning jeg meget håber at de vil genoverveje, for det er virkeligt ikke en holdbar løsning, og jeg kan ikke længere sende dokumentationen vedr. feriepengene da et dokument med cpr. numre ikke skal bogføres som bilag.
Det bliver oprettet som et ønske, tak for forslaget 🙂
Der er ligeledes heller ikke en forfaldsdato i den "nye" rapport.
Det har min økonomi afdeling MEGET brug for!
Det bliver oprettet som et ønske, tak for forslaget :-).
Hej @Helle Valso - kan vi finde nu 23/3-21 finde en ny liste der erstatter ny overførselsliste ? så jeg kan finde hvilke timelønnede medarbejdere der afregnes til feriekonto pft. Gitte
Hej
Du kan finde tallet på virk.dk under indberetning til Feriekonto, men jeg har også undret mig over at det ikke længere fremgår.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.