Mine produkter
Hjælp
ANNP_tek
CONTRIBUTOR ***

Specifikation af feriepenge til feriekonto

af ANNP_tek

Hvorfor figurerer saldo på feriepenge til feriekonto ikke længere på "Afregning pr. dispdato" rapporten, efter overgang til ny ferielov?

Vi har fortsat brug for at vide det samlede beløb der skal afregnes og pr. hvilken dato det bliver afregnet.

Jeg kan ikke bruge rapporten "Ny ferielov afregningsliste", da den indeholder personfølsomme data, og jeg skal sende rapporten videre til min økonomi afdeling, de har kun brug for total og dato, ikke en udspecificering pr. medarbejder.

11SVAR11
GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

@Helle Valso  hvor findes erstatning til Ny overførselsliste ?

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Ny overførselsliste indholder kun Ny ferielov, feriepenge der bliver afregnet til Feriekonto, så det er en ny listen. Og så kan du også se på Ny ferielov ferieafregningsliste, feriepenge på fratrådte funktionær ferie med løn og timelønnede lb. beregning af feriepenge til FerieKonto.-

Sissel Glans
CONTRIBUTOR *

af Sissel Glans

Hej,

Jeg står i samme situation som ANNP_tek. Er der snart en løsning på vej?

GitteM
CONTRIBUTOR ***

af GitteM

Jeg er helt enig 

Vi har også brug for at Feriepenge beløb fremgår på afr pr disp dato.

måden det fremgår nu i i ferieafr NY FL fungerer heller ikke her

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Det har jeg tilføjet i ønsket :-).

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Er så enig, Visma har dog svaret mig at det ikke bliver lagt ind i de gamle rapporter.

 

En beslutning jeg meget håber at de vil genoverveje, for det er virkeligt ikke en holdbar løsning, og jeg kan ikke længere sende dokumentationen vedr. feriepengene da et dokument med cpr. numre ikke skal bogføres som bilag.

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Det bliver oprettet som et ønske, tak for forslaget 🙂

ANNP_tek
CONTRIBUTOR ***

af ANNP_tek

Der er ligeledes heller ikke en forfaldsdato i den "nye" rapport.

Det har min økonomi afdeling MEGET brug for!

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Det bliver oprettet som et ønske, tak for forslaget :-).

GMJ2020
CHAMPION *

af GMJ2020

Hej @Helle Valso  - kan vi finde nu 23/3-21 finde en ny liste der erstatter ny overførselsliste ? så jeg kan finde hvilke timelønnede medarbejdere der afregnes til feriekonto pft. Gitte

Tina Vesterholm
CONTRIBUTOR ***

af Tina Vesterholm

Hej

Du kan finde tallet på virk.dk under indberetning til Feriekonto, men jeg har også undret mig over at det ikke længere fremgår. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.