Mine produkter
Hjælp
HCH
CONTRIBUTOR ***

Systemvedligeholdelse - uden advisering 13/10-22 kl. 17.10

af HCH

Hej Visma

Følgende besked ved adgang til Visma Løn efter at have arbejdet et par timer på lønmateriale

 

"Grundet systemvedligehold kan du desværre ikke få adgang til denne service. Servicen vil være tilgængelig igen snarest muligt"

 

Hvis jeg har overset besked om at systemet lukker, så beklager jeg meget, og jeg har forståelse for at I er nødt til at opdatere vigtige rettelser mm til glæder for jeres kunder, men min tid er også kostbar og når jeres kunder arbejder forholdsvis sent på jeres system, ville det være en meget fin service, hvis I lige kunne give en info - enten som en popup besked i jeres robot, eller en mail til alle kunder. I har jo vores mailadresser.  Har tjekket jeres drift og release info, - uden held. 

Håber snart at kunne komme ind igen.

mvh

Hanne Christensen

4SVAR4
HCH
CONTRIBUTOR ***

af HCH

Kære Charlotte

Tak for dit hurtige svar. Jeg kan meddele at kl. 19. d. 13/10-22 var jeres stadig igang med opdatering mm.. Jeg kunne så arbejde med forberedelse af øvrige lønområder til lønkørsel 10/22.  Jeg har desværre ikke set jeres annoncering. Jeg arbejder ikke i Visma Løn hver dag - måske er det årsagen, så jeg er glad for at I vil se på processen, såfremt de kunder der ikke er fuldtime Visma løn bruger, også kan se informationen ift jeres planlagte opdateringer og dermed kan tilrettelægge vores arbejde derefter.  

God weekend.

mvh

Hanne Christensen

CharlotteS
VISMA

af CharlotteS

Hej @HCH 

 

Mange tak for din feedback. Den er værdsat! Jeg kan udemærket forstå din frustration.

 

Nedetiden i går (d. 13/10) var en del af de faste og planlagte releases. Vi annoncerer dem i et banner i højre side af skærmen på de fleste af Communitys produktsider. 

 

De faste releases sker cirka to gange månedligt. De ligger i månedens første halvdel for at genere mindst muligt ift. lønkørslens peakperiode sidst på måneden. Derudover er de placeret sent på dagen (fra kl. 17.00).

 

Men på grund af dit input vil vi nu kigge vores interne processer for releases efter i sømmene, så vi kan holde jer bedst muligt opdateret om dem.

 

Jeg beklager, du måtte arbejde forgæves i går.

 

De bedste hilsner

Charlotte

Tove S
CONTRIBUTOR **

af Tove S

Hej Charlotte,

 

Det er så bare meget uheldigt, at I ikke sørger for at opdatere jeres banner med Q4-Releases.... 
Hos mig står der i hvert fald stadig kun om Q3-Releases i banneret, hvor den sidste er d. 5/10-2022.
(Jeg var nemlig også én af dem, der havde regnet med, jeg kunne arbejde i går efter kl. 17).

Mvh Tove

af Thor Lundehoj

Hej @Tove S,

 

Vi oplever beklageligvis, alt for ofte, at kunder ser gamle releasebannere. Grunden til dette er, at brugerens cache har gemt en tidligere visning af siden, og selv efter opdatering af siden, vælger enheden at benytte den gemte version for at kunne loade siden hurtigere. Den eneste måde at komme udenom dette på, er ved at slette cachen eller ved at lave en hard refresh af siden.

 

En hard refresh er heldigvis nem, og kan gøres ved at klikke Ctrl + Shift + R, hvis man benytter PC eller Cmd+ Shift + R, hvis man benytter Macbook.


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.