Mine produkter
Hjælp
Tine Astrup
CONTRIBUTOR **

TIN nummer

af Tine Astrup

Hej Visma,

Hvornår er TIN nummer feltet tilgængelig på medarbejder stamdata?

Vh. Tine

8SVAR8
Godkendt løsning
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Godt nytår.

Tin nr. ligger på Medarbejder stamoplysninger og åbnes når Landekode er forskellige fra DK. Om feltet skal indeholde tegn, det skal I spørge Skat om, vores felt kan godt indeholde tegn. 

Godkendt løsning
Tine Astrup
CONTRIBUTOR **

af Tine Astrup

Tak Helle, 

Også godt nytår til dig 🙂

Majh
CONTRIBUTOR **

af Majh

Hej

Jeg kørte løn på en i går hvor vi havde tastet TIN nummeret med bindestreg. Der fik jeg følgende fejl på eIndkomst kvitteringen: eIndkomst har modtaget indberetningen, hvor TIN ikke overholder format for landekode.

Det drejer sig om Sverige, så jeg tænker ikke bindestreg skal med, men ved ikke om det er det som er fejlen.

Det er en 12 cifret med tal, tænker det er svensk cpr. nr.  

Tine Astrup
CONTRIBUTOR **

af Tine Astrup

Gad vide hvornår Visma kommer på banen i denne tråd.... Det ville være virkelig rart at finde en løsning hurtigst muligt.

Fik du så afvist indberetning i eindkomst på de medarb. som fik vedhæftet fejl vedr. TIN?

Majh
CONTRIBUTOR **

af Majh

Jeg loggede lige på eIndkomst og kan se at lønnen er indberettet. TIN nummeret er også i eIndkomst. Jeg tænker Visma skal på banen og melde ud om format.  

ubj
CONTRIBUTOR *

af ubj

Hej

Skal tegn som punktum, bindestreg el.lign i et TIN nr. udelades i Visma, så der blot skal tastes tal og evt. bogstaver ud i et? 

Vh Ulla

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Jeg er kommet i besiddelse af formatet til TIN, så behøver I ikke ringe til Skat :-). Det kan ses her: https://info.skat.dk/data.aspx?oid=2386776&chk=219379

Tine Astrup
CONTRIBUTOR **

af Tine Astrup

Fedt - tak Helle !

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.