Mine produkter
Hjælp
GMJ2020
CHAMPION *

feriefridage + ny ferie + gl. ferie visning af saldo

af GMJ2020
Hej alle Er ret ny i VISMA og mangler hjælp til at kunne trække en samlet rapport/liste ud i excel med saldo på feriefridage, gl. ferie og ny ferie. Det samme som medarbejderen kan se på deres lønseddel. Syntes ikke afstemningslisten viser alt. Man skal vel ikke bruge flere rapporter - ny ferielov ferieregnskab, ferieregnskab m.m for at kunne se dette? Ønsker som sagt det vist på en enkelt rapport som kan bruges til nyt HSE system om et par mdr. pft og god dag 🙂
4SVAR4
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen
Jeg har for nylig været i gang med at opsætte systemet til automatiks bogføring reservation af ferie og feriefridage, så måske nogle af nedenstående punkter skyldes at jeg ikke kan gennemskue systemet. Jeg mangler følgende: Ferieoversigt der viser dage og værdi, hvor fratrådte funktionærer ikke fremgår. Bruges til afstemning af skyldig finanskonto. Automatisk tilbageførsel og bogføring af reserveret ferietillæg, når en medarbejder fratræder. Feriepengene bliver automatisk tilbageført, så hvorfor gør ferietillægget ikke? Jeg håber de nye lønarter til regulering af feriedage/beløb og ferietillæg i den kommende release vil kunne sættes op, så de kan bogføre hensættes til feriepengeforpligtelsen. Specifikation af feriefridage hvor man kan se dage og værdi. Til brug for afstemning af skyldig finanskonto. Den nuværende oversigt viser kun dag. Automatisk bogføring af nulstilling af feriefridage ved fratrædelse, eller ved ekstraordinær tildeling af ekstra dage. Nulstilling eller tildeling af feriefridage på LA 3800 skal kunne danne en bogføringspost.

af Thor Lundehoj

Hej @GMJ2020,

Velkommen til! Som @id19384 nævner vil man desværre på nuværende tidspunkt være nødsaget til selv at sammen sætte... Jeg ved at dette er på tapetet, men har desværre ikke noget tids estimat.

Vi skal nok publisere en artikel om ovenstående, så snart der er nyt 🙂 

 

@LGHansen 

Har du fået svar på dit spørgsmål?

 

Jeg kan se at du ikke har fået svar fra andre brugere af Visma Community, og vil derfor foreslå at du kontakter vores hotline på telefon: +45 8897 9700 eller via vores chat ude i højre hjørne, hvis du fortsat har spørgsmål.

 

Hvis du har lyst og mulighed for det, må du gerne tilføje en kommentar med svaret på dit spørgsmål, så andre brugere efterfølgende vil kunne få glæde af det svar, som du har fundet frem til 🙂

 

I ønskes en god dag


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hej Thor,

Tak for din tilbagemelding. Jeg har spurgt Visma som desværre ikke kan hjælpe, men har sat mine ønsker på en liste. Derfor søger jeg hjælp hos de øvrigt brugere. Det kan jo være at en eller anden har fundet en smart workaround på ferieregnskabet.

God weekend/Lene

id19384
CHAMPION ***

af id19384

Vi er nødt til klippe klistre som det er nu - rigtig uhensigtsmæssigt, især nu hvor vi nærmer os årsskiftet :-((

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.