Mine produkter
Hjælp
doke
CONTRIBUTOR ***

mit.dk - fejl- og kvitteringsliste

af doke

I mine rapporter ligger 18 fejl- og kvitterlingslister fra MitDK. På nogle er der en enkelt medarbejdernr. på andre flere. Dem jeg har haft åbnet, står der alle Completed på, så alt er forhåbentlig ok. Men håber da, at man fremover kun modtager en samlet pr. lønkørsel ?? Ellers er det ikke nemt at få overblik over om alle 200 medarbejdere har modtaget deres lønseddel.

12SVAR12
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg har modtaget kvitteringslisterne, men kan se på min egen lønseddel, at det er et andet selskabs logo der er sat på Mit.dk.

Hvordan tjekker jeg de syv øvrige selskaber jeg laver løn for er sat rigtigt op? Er der et sted jeg kan se de lønsedler der er dannet med logo i mit. og på lønsedlen?

Jeg har skrevet til mit.dk@visma.dk og bedt dem om at rette fejlen som en hel del af de 250 medarbejderne har gjort mig opmærksom på.

af Susanne Persson1

Hej, jeg må bede dig om at ringe ind til os, på tlf: 88-979700. Vi åbner kl. 9:00 Så vi kan få de oplysninger vi skal bruge for at gå videre med det.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Hej Susanne,

Kundeforhold er 1937. Jeg har sendt mail til mit.dk"visma.dk Er det ikke nok?

Jeg er på ferie og vil ikke bruge tid på en lang telefonkø.

 

af Susanne Persson1

Hej igen, nu har du selv skrevet dit kundeforholdsnr, men grunden til vi beder jer om, at ringe ind til os er, at vi ikke må bede om det grundet GDPR, derfor beder vi om et opkald. Der er nogle der ser mailen du har skrevet til. Du høre fra os.

Fortsat god ferie

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg ringer lige alligevel. Kan ikke vente løbende måned + 1 måned på at få det ændret. Alt for lang behandlingstid!

 

 

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg har lige fået svar fra dem. De skriver de har løbenden måned + en måneds behandlingstid. Det vil så sige jeg først får rigtige lønsedler om meget lang tid!

AndreasFredslund
CONTRIBUTOR **

af AndreasFredslund

Jeg har 720+ medarbejder men har kun 2 lister med hver 1 personale nr. Er det som det skal være? 

mao2
CONTRIBUTOR *

af mao2

Hvor finder man "fejl- og kvitteringslisterne"?

 

af Susanne Persson1

Hej, de kommer ind under Vis job. 😉

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Dorthe02
CONTRIBUTOR **

af Dorthe02

Ja, jeg tænkte også lige det samme, da jeg så mine 27 fejl- og kvitteringslister. Håber det fremover kommer i en linie.

af Susanne Persson1

Hej, det er ikke sådan det kommer til at være fremover, det er kun pga udfordringerne i denne måned. 🙂

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
doke
CONTRIBUTOR ***

af doke

tak for svar. det lyder fint. Det ville være rart, hvis I lige skrev en info om det, så man nemt kan se det  når man går ind i community.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.