for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej
Kan det passe at man ikke kan se en pris på rapportmodulet i webshoppen? Jeg har ledt og ledt og jeg kan absolut ikke finde nogen steder. Kan ikke se at der er nogen specifik support til webshoppen, og jeg orker ikke at vente 3 kvarter i hotline-kø igen igen.....
Pft. Mathilde
Løst! Gå til løsning.
Hej @Anonymous
Der er lavet en prisberegner på Webshoppen: https://shop.visma.com/dk/Product/Rapportmodul
Den kræver at du logger ind (samme login som til Community), for at kunne blive vist. Derefter indtaster du blot antal medarbejdere, og så fremgår prisen 🙂
Du må endelig skrive her eller til webshop mailen: kontakt.vismashop@visma.com hvis der opstår problemer på vejen 🙂
Hej Thor
Tak for svar 🙂
Der står at man skal vælge pristype før man kan se en pris. Jeg kan ikke se hvor jeg finder den pristype og taster den. Kan du guide mig til hvad jeg gør?
Venlig hilsen
Mathilde
Hej @Anonymous
Hmm det forstår jeg ikke...
På min ser den således ud:
*Edit fordi jeg kan redigere i produktet.
Jeg kan ikke se hvor der fremgår det pristype?
Hvordan ser din ud? Måske du kan sende et screenshot?
Hej
Jeg kan ikke få sat mit screenshot ind. Men jeg har kopieret teksten fra webshoppen.
Venlig hilsen
Rapportmodulet indeholder 6 spor:
Under hvert spor findes relevante data, der kan trækkes ud til Excel eller til en rapport vist i HTML-format. Stamoplysningerne er gennemgående i alle rapporter.
Klik på knappen nedenfor. Så vi kontakter dig indenfor 1 arbejdsdag
Hej @Anonymous
Det lyder enormt mærkeligt, da der ikke bør være en pristype at vælge, men blot indtastning af antal medarbejdere, som ved mit screenshot.
Kan jeg få dig til at skrive en mail til kontakt.vismashop@visma.com - så finder vi en løsning på problemet! 🙂
Du må meget gerne vedhæfte et screenshot, så jeg kan se hvordan det ser ud 🙂
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.