om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Zojuist heb ik via "Periode transacties aanmaken" verkoopfacturen voor januari 2025 willen aanmaken. Echter is VismaNet volledig de mist in gegaan en heeft het pakket voor heel 2025 facturen aangemaakt.
Gevolg is dat er allemaal verkeerde conceptfacturen zijn (die heb ik verwijderd), maar ik kan niet opnieuw de facturen genereren omdat de agenda's al op eind 2025 staan.
Ook de factuurnummering is natuurlijk volledig van slag. Wat nu?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Als oplossing ontvangen om de oude agenda's te deactiveren en nieuwe agenda's te maken.
Dit voorzichtig gedaan en uitgevoerd. Lijkt goed te gaan. Factuurnummering is helaas wat het is.
Raar dat het na zo lange tijd ineens misging.
Hij stond zeker op 1. Dat veld is nog nooit aangeraakt.
Ik voer deze actie in deze administratie al sinds 2018 elke maand uit.
Supportticket is overigens aangemaakt, Nog geen reactie op en vandaag of morgen moet echt de incasso eruit.
Kan er geen backup terug van de administratie o.i.d.?
@Rolf Bloemendaal Vermoedelijk stond er dan een instelling niet zoals bedoeld; ofwel de uitvoerdatum stond op een datum aan het einde van 2025 en/of de optie Stop na aantal keren uitgevoerd stond niet op 1? Ik zie geen andere reden waarom periodieke facturen voor heel 2025 zouden zijn aangemaakt. Het terugzetten van "Laatst uitgevoerd" en "Volgende uitvoering" is helaas niet mogelijk. Ik wil je adviseren om hiervoor een supportticket aan te maken.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.