Mijn Communities
Help
DaanVBA
CONTRIBUTOR **

Datum verkoopfacturen aanpassen bij vrijgeven

door DaanVBA

Bij het aanmaken van facturen door gebruik te maken van periodieke transacties wordt de datum van de factuur automatisch op de datum van aanmaken gezet.

Wij maken de facturen de eerste van de maand al aan en blijven vervolgens 2 weken in balans staan voor evt wijzigingen ed. Vervolgens worden de facturen vrijgegeven op de 15e vd maand en verzonden naar de klant. Is er een mogelijkheid om de datum AUTOMATISCH aan te laten passen naar de datum van vrijgeven ipv naar de datum van aanmaken. 

2 ANTWOORDEN 2

door Elbert Dannenberg

Beste Daan, dat is niet mogelijk, je kunt via een bulk actie wel in 1x de datum van meerdere facturen, daarvoor moet je de analyse aanpassen. Mocht je dit niks zeggen dan is het mij advies om contact op te nemen met jullie implementatie partner. 

DaanVBA
CONTRIBUTOR **

door DaanVBA

Beste Elbert, dankjewel voor de reactie maar ik weet van de mogelijkheid met de 'bulk actie' via de analyse. Ik was benieuwd of er ook een mogelijkheid was om dit automatisch te kunnen doen. Ik had gehoopt dat deze actie te automatiseren was ipv elke maand dezelfde knoppen in te klikken...