om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Klanten ontvangen vaak een betalingen met daarin alleen het factuurnummer in de omschrijving. De nummerreeks is toegevoegd in nummerreeksen onder ARINVOICE. Alleen wordt het factuurnummer niet herkend bij het gebruik maken van de knop "Factuurnummers aanvullen". Hoe kan dit opgelost worden? Wat zijn andere opties om wel het factuurnummer te laten herkennen?
Betalingsinstellingen in het scherm bank-/kasrekeningen werkt niet aangezien er geen voorlooptekens zijn.
Hierbij een voorbeeld:
Hi Bart,
Zijn er wel voorlooptekens gedefinieerd bij de bank/kasrekening? Heb wel eens gezien dat daardoor de herkenning bij omschrijvingen zonder voorloopteken niks herkend werd. Dat lijkt hier ook zo te zijn. Bij die klant hebben we toen alle voorlooptekens uit de bank/kasrekening gehaald waardoor de herkenning eigenlijk veel beter werd dan met de voorlooptekens.
Hi Dennis,
Dit heb ik inderdaad ook geprobeerd en dit heeft geen verschil gemaakt bij deze klant
Het factuurnummer zou op basis van deze reeks inderdaad gevonden moeten worden. Kun je in het venster Afschriftregels verwerken de kolom Factuurnummer toevoegen (aan de linkerzijde) om te zien of daar het nummer wel gevonden wordt.
Hi Sander, deze tab heb ik er inderdaad bij staan en hier komt het factuurnummer niet naar voren.
@DaanVBA staan er nog meer reeksen gedefinieerd binnen ARInvoice? Het kan zijn dat er een conflict ontstaat met een andere reeks. In het screenshot stond slechts 1 regel, maar wellicht had je dat zo geknipt.
@sanderdercksen nee dit is de enige die ik gedefinieerd heb bij deze klant
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.