om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
De declaraties van ieder wordt in een Excel file bijgehouden. Wanneer deze vervolgens als pdf naar Autoinvoice gestuurd wordt, worden deze regels niet automatisch ingelezen. Hoe kunnen we de lay-out aanpassen zodat deze regels wel automatisch ingelezen worden?
Beste Anke, facturen worden standaard niet op regelniveau ingelezen in Visma net. Je zult altijd een totaal bedrag krijgen. Er zijn enkele uitzonderingen, maar die gelden niet hiervoor. Je moet dus naar een andere werkwijze gaan kijken.
@anke heeft dit eerder wel gewerkt? In principe worden regels in een Excel file niet automatisch door AutoInvoice herkend en omgezet naar inkoopfacturen. Ik begrijp dat het hier declaraties betreft, wellicht is het gebruik van de Visma 360 app nog een oplossing?
Visma 360 app is voor ons op het moment niet nodig. Van onze Excel file maken wij een pdf. Die wordt naar Autoinvoice gestuurd. Maar de regels worden niet overgenomen. Ik neem aan dat dit door de lay-out komt. Hoe moet de lay-out eruit zien om het wel automatisch via Autoinvoice in te laten lezen?
Kunnen jullie mijn vraag beantwoorden? Alvast bedankt.
Bij ons hetzelfde probleem! Benieuwd naar de reactie!
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.