om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Sinds vandaag lijkt het dat een subrekening kosten bij een crediteur ineens verplicht is bij het verwerken van facturen vanuit Postvak IN - Facturen (AP50604S).
Wij krijgen nu een foutmelding bij het verwerken: Fout: " 'Subrek. afboekingen' mag niet leeg zijn.".
Na het toevoegen van een subrekening bij een crediteur (Subrekening kosten) wordt de factuur wel verwerkt. Dit is echter niet gewenst. Wij willen pas een subrekening toevoegen bij het boeken van een factuur (subrekening=project/vervoermiddel/...).
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Rolf Bloemendaal dit is inderdaad onverhoopt een gevolg van de nieuwe mogelijkheid afboeken. Ontwikkeling is hiervan op de hoogte en de verwachting is dat dit in de volgende release (10.45) is opgelost.
En wanneer is deze release? Volgende week woensdag of eerder?
Dan weten of we met een work-a-round aan de slag moeten of kunnen wachten.
@Rolf Bloemendaal sorry, ik was iets te snel... Jij hebt hier een variant te pakken van hetgeen door ontwikkeling werd opgelost. Ik probeer deze variant nog mee te laten nemen, maar of dat lukt kan ik nog niet aangeven.
De release staat gepland voor dinsdag 22 april en anders wordt het een week later op 29 april.
Het is dus aanbevolen om alvast met een work-around aan de slag te gaan.
@Rolf Bloemendaal in de release van dinsdag 22 april zal deze melding zijn opgelost.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.