om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Is er al zicht op wanneer het mogelijk is om met de KNAB-bank te koppelen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goed punt Aad, ik ervaar het niet als zeuren en klagen maar positief ongeduld. En geloof me wij willen dit net zo graag als jij!! Neem aan dat je beschikbaar bent voor de pilot π
@Gerald Schouten Ik ben ook benieuwd... Andere pakketten kunnen al jaren gewoon met Knab en bijna alle andere banken koppelen. Een jaar of drie geleden al contact met Knab over gehad, die toen aangaven dat het initiatief bij VISMA lag hiervoor.
Net als @Sharky ben ik ook weer benieuwd of er al wat concreets gezegd kan worden over de implementatie-datum. Tussen mijn laatste bericht in deze topic en nu zit alweer een klein half jaar, zie ik.
Ondertussen strompelt mijn geduld zich maar voort, terwijl ik andere pakketten al jaren Knab zie aanbieden met een automatische bankkoppeling. Dat maakt het ook een beetje frustrerend. Bij elke handmatige import van een MT940-bestand in Visma borrelt die frustratie weer naar boven...
Weet je visma weet dat we niet snel van boekhoud programma kunnen wisselen. Ze houden ons aan het lijntje.
@bart willemsen schreef:Graag nog even geduld, en denk dan aan een beperkt aantal maanden.
Dat klinkt een beetje als 'De verwachting is 2e helft 2021'... Mijn geduld loopt na al die jaren wachten wel op zijn tandvlees momenteel. Maar het strompelt nog wel wat weken door vermoed ik.
Handmatig banktransacties inlezen is gewoon heel erg klote, omdat dubbele transacties dan op de loer liggen.
Maar goed. Het klinkt als of jullie de andere bankkoppelingen op deze manier ook sneller kunnen aanbieden. π
hoi Hoi wat een goed nieuws!! Eindelijk.
we gaan het zien.
Hoop dat het binnen een paar maanden gerealiseerd is.
Kunnen wij ook een bankkoppeling met SNS verwachten?
Wel netjes op je beurt wachten... Wij wachten al bijna 3 jaar op de bankkoppeling met Knab π Wellicht dat SNS over een jaar over drie aan de beurt is π
Grapjas π Het is best frustrerend dat we er al zo lang om vragen en nu er kosten in rekening gebracht gaan worden voor de bankkoppelingen en je nog alles handmatig moet doen is dat nog vervelender. Prijsverhogingen prima, maar dan moet je wel baat bij de geboden functionaliteiten hebben.
Het functioneert allemaal verder goed. Alleen die bankkoppelingen zijn natuurlijk een drama hier... Alle software-pakketten bieden al jΓ‘ren een breed scala aan koppelingen aan. Dat maakt het voor mij nog frustrerender. Volgens VISMA is het allemaal niet zo eenvoudig als wij denken, maar om je heen kan bijna elk pakket al jaren koppelen met bijna alle banken... Dat klopt gewoon niet.
Start-ups kiezen steeds meer voor KNAB en niet alleen vanwege de lage kosten. Sommige nieuwe klanten kan ik overhalen naar een andere bank, onze voorkeur ING. ING brengt sinds kort ook kosten in rekening per maand voor de bankkoppeling en daar komt Visma nog eens overheen met β¬ 1,75. De eerste klant heeft haar onvrede al laten blijken mbt onze advies bankkeuze. Dus sinds 2018 wacht ik op de KNAB koppeling en kan me een hoop werk & gezeur besparen als die er een keer komt.
't is ook KNAB lastigπ
Helemaal eens.
Waarschijnlijk zit er bij Visma veel legacy onder de motorkap, waardoor het inderdaad niet zo makkelijk is. Maar dat is na al die jaren geen excuus meer.