Mijn Communities
Help
Daan vB
EXPLORER *

Afbeelding toevoegen bij Notificatiesjablonen zonder URL

door Daan vB

Bij het verzenden van de facturen wordt een afbeelding omgezet als 'vaag' bestand als ik een logo toevoeg via "Afbeeldingen in bijlage" of via "Afbeeldingen zoeken". Soms hebben we de optie niet om de afbeelding van internet in de mail te zetten.

 

Hoe kan ik een afbeelding toevoegen aan de mail zonder een 'vaag' bestandje in de mail en zonder een URL te gebruiken? 

3 ANTWOORDEN 3

door Elbert Dannenberg

Deze ervaring hebben wij ook niet, tenzij de file zelf niet goed is. Wij gebruiken bij ons zelf wel een link voor de foto, dit is voor ons veel makkelijker. Als je dan de e-mail handtekening wilt aanpassen, dan hoeft dit maar op 1 plek.

Ik heb voor de zekerheid een oude mail uit Visma.net naar mij doorgestuurd, maar de afbeelding is haarscherp. 

door sanderdercksen

Hoi @Daan vB het is mij niet bekend dat een afbeelding die in een notificatiesjabloon is ingevoegd, "vaag" wordt weergegeven in de mail. Ik kan dat zelf ook niet reproduceren. Ziet de afbeelding in het notificatiesjabloon er wel goed uit? En als je de mail bekijkt in Visma Net (activiteit)? 

Daan vB
EXPLORER *

door Daan vB

Hoi @sanderdercksen,

 

Ik heb nu de afbeelding toegevoegd via: Invoegen -> Afbeelding -> Afbeelding zoeken. Dan een logo toegevoegd die in de vestigingen hangen. In de notificatiesjabloon ziet het er netjes uit. Als ik kijk bij 'Alle e-mails' en er één open ziet het er ook netjes uit. In de bestanden staat dan alleen de factuur die erbij hoort. Als ik vervolgens de mail binnenkrijg in mijn inbox zie ik het logo mooi in de mail staan, maar ik krijg wel dat 'vage' bestand. Zie hier: 

 

DaanvB_0-1729258017548.png