Mijn Communities
Help
AntonHooijmans
CONTRIBUTOR *

API koppeling met TOPdesk

door AntonHooijmans

Goedemiddag,

We maken gebruik van de verstrekkingen module binnen Visma, welke gebruikt wordt door meerdere afdelingen binnen onze organisatie voor vastlegging van bruikleen objecten.

Voor andere verstrekkingen worden zaken (door andere afdeling) vastgelegd in TOPdesk.

Idealiter gaan we naar één applicatie waar verstrekkingen worden vastgelegd. Ter verkenning ben ik wel benieuwd of een koppeling (API) voor Visma met de TOPdesk module Asset Management mogelijk is.

Is dit jullie bekend?

Alvast bedankt en groet,
Anton

6 ANTWOORDEN 6

door Susan van Ewijk

Graag delen we een update over de module Verstrekkingen: we zijn voornemens om deze data onderdeel te maken van onze nieuwe API die in 2027 uitkomt. Deze update zal eenrichtingsverkeer ondersteunen en maakt het zo mogelijk de data omtrent verstrekkingen te delen met systemen zoals Topdesk. We houden jullie tegen die tijd uiteraard op de hoogte van de voortgang! 

René van Dijk
CHAMPION ***

door René van Dijk

ASG gebruikt ook Topdesk en wil binnenkort de verstrekkingen in VIsma.net registreren. Wij volgen deze ontwikkeling met grote interesse

priscilladewilde
CONTRIBUTOR **

door priscilladewilde

Ik vind dit ook interessant. Ik volg

Doddreest
CHAMPION *

door Doddreest

ik volg. Wij zouden dit ook graag willen. 

Fariel
CONTRIBUTOR **

door Fariel

Hoi Anton,

Wij zijn hier ook naar op zoek. Op internet vinden we wel het volgende: TOPdesk koppelen met Visma.net ERP - KoppelHet. Misschien dat je hier iets mee kan.

AntonHooijmans
CONTRIBUTOR *

door AntonHooijmans

Kleine reminder, mochten er nog mensen zijn die hier een idee over hebben.