Mijn Communities
Help
John Bouwman
CHAMPION ***

Bereikbaarheid systemen

door John Bouwman

Wij krijgen steeds vaker onderstaande melding dat het systeem niet beschikbaar is.

Dat is heel vervelend, zeker als je even je werkzaamheden pauzeerd om daarna verder te willen gaan met datgene waarmee je bezig was. Hebben andere klanten hier ook last van?

Systeem tijdelijk niet beschikbaar

De applicatie ondervindt problemen en functioneert momenteel niet zoals gebruikelijk. Wij zijn hiervan op de hoogte en we zijn bezig dit te herstellen.

Correlatie-ID: 1d70404e-691a-476d-9a10-1f77788ec5da

Datum: Mon, 13 Jan 2025 14:24:56 GMT

John Bouwman
9 ANTWOORDEN 9
wtentije
CHAMPION *

door wtentije

Ik en mijn collega's hebben hier ook erg veel last van

door Nico_van_der_Reijden (Bijgewerkt ‎05-02-2025 12:21 door Nico_van_der_Reijden VISMA )

We hebben onderzoek gedaan naar een recente toename van verbindingsproblemen. Hoewel we aanvankelijk geen specifieke oorzaak konden vaststellen, hebben we onlangs een oorzaak geidentificeerd in ODP dat autorisatieproblemen veroorzaakt. Op dit moment is er een verbetering geïmplementeerd en is onze verwachting dat verbindings problemen zullen verdwijnen. Maar we kunnen niet met zekerheid zeggen dat de problemen die jullie ondervinden dezelfde oorzaak heeft. We blijven monitoren of dit het probleem heeft opgelost. 

Simone
CONTRIBUTOR ***

door Simone

Ja, hier ook! 'Blij' te zien dat het een bekende issue is! Hopelijk snel opgelost!

Asha
CHAMPION ***

door Asha

@Visma, is er al enig zicht wanneer het probleem is opgelost. Het lijkt wel alsof het steeds probleem groter wordt. Voorheen kreeg je de melding: Systeem tijdelijk niet bereikbaar.

- Nu lukt het niet meteen om toekomstige medewerkers te vinden. Je moet eerst op het loepje klikken en dan de medewerker oproepen. In het verleden kon je gelijk op het zoekbalkje zoeken.

- Ook krijg je met meer als enige regelmaat een blanco pagina.

- Taken duurt vrij lang voordat deze vrijkomen enz. enz. enz.

Het werken met Visma wordt er niet vrolijker op. Ik vraag me af hoeveel tijd wij kwijt zijn met het 'wachten' op het systeem.

melding 

Asha
CHAMPION ***

door Asha

Ook bij ons meerdere keren per dag. Dit wordt als zeer storend ervaren.

NicoleR
CONTRIBUTOR ***

door NicoleR

Doorlopend en vol in de looncontrole hier, dus heel slechte timing. Soms blijft het online, maar krijg ik dubbele menu balken, waar in geen van beide de menu structuur werkt. Of je zit in de bovenste balk in de medewerker en in de onderste een vorige. 

John Bouwman
CHAMPION ***

door John Bouwman

herkenbaar

John Bouwman
NvdB
CHAMPION ***

door NvdB

hier ook!!

MvB
CHAMPION ***

door MvB