Mijn Communities
Help
Petra Kranenburg
CHAMPION ***

Velden toevoegen in Sjabloon

door Petra Kranenburg

Ik ben op zoek naar hoe ik het bankrekening nummer van een medewerker kan toevoegen aan een bestaande sjabloon. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals:

Tabblad Samenvoegvelden -> Verzameling Alle velden Visma toegevoegd

Tabblad Samenvoegvelden -> Bij Additionele samenvoegvelden Werkenemer - Rekeningnummer toegevoegd. 

In de Brief <<rekeningnummer>> toegevoegd

 

Maar dit veld wordt nog steeds niet samengevoegd. Wie kan mij helpen?

 

 

 

4 ANTWOORDEN 4
Paul Roep
VISMA

door Paul Roep

Beste Petra,

 

Zou je de tag 'Betaling_hoofdrekeningnr' is willen proberen en kijken of je hiermee het gewenste resultaat krijgt?

Deze tags zijn overigens eenvoudig terug te vinden in dit artikel.

 

Ik hoor graag. 

Petra Kranenburg
CHAMPION ***

door Petra Kranenburg

Hallo Paul, helaas is het ook niet gelukt met de door jou aangeleverde optie. Ook niet nadat ik de volgende stappen ook nog gedaan heb

Tabblad Samenvoegvelden -> Verzameling Alle velden Visma toegevoegd

Tabblad Samenvoegvelden -> Bij Additionele samenvoegvelden Werknemer - Rekeningnummer toegevoegd. 

Goedgekeurde oplossing
Paul Roep
VISMA

door Paul Roep

Beste Petra,

 

Je kunt het samenvoegveld toevoegen aan een verzameling via E-dossier - Sjablonen - Samenvoegveldverzamelingen of als additioneel samenvoegveld in E-dossier - Sjablonen - Sjablonen. 

PaulRoep_0-1698234069112.png

 

Vervolgens kun je de samenvoegvelden toevoegen aan het Word document. 

PaulRoep_1-1698234153311.png

Zorg ervoor dat het sjabloon op de juiste manier bijgewerkt wordt. De stappen kun je hier terug vinden. Indien dit niet correct wordt gedaan kan het zijn dat het hier misgaat. 

 

Na het genereren van het sjabloon zou het bankrekeningnummer gevuld moeten worden. 

PaulRoep_2-1698234370704.png

Indien de bankrekening nog steeds niet getoond wordt, controleer dan in Persoonsgegevens - Persoonlijk - Bankrekeningen of voor de desbetreffende werknemer een bankrekening gevuld is. Indien dit leeg is, voeg er dan eerst een toe. 

PaulRoep_3-1698234450411.png

Mocht het met deze stappen nog niet lukken dan wil ik je adviseren om contact op te nemen met de Servicedesk zodat zij kunnen onderzoeken waarom het niet goed gaat. 

Petra Kranenburg
CHAMPION ***

door Petra Kranenburg

@Paul Roep Super dank je wel!