Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

Wie heeft de CO2 registratie al ingevoerd en wil zijn ervaring met mij delen?

door AKoelink

Wij moeten dit nog inrichten. En ik zoek eigenlijk een gebruiker die dit zelf heeft ingericht en de tips en trucs kan delen.

Dit is onze situatie: wij declareren nu per maand. Of je nu per fiets, auto, of lopend komt: alles gaat op 1 excelformulier en dat wordt als bijlage toegevoegd aan de declaratie. Declareren gebeurt in km. 

Nu heb ik al corporaties gesproken die per week declareren. Dus bijvoorbeeld:

 

- 3 dagen met de auto

- 2 dagen thuis

 

En dan achter de schermen het vast aantal kilometers woonwerk invoeren, zodat de 3 dagen gaan tellen met die kilometers. Maar wij hebben een eigen fiets (met km vergoeding), een leasefiets (zonder vergoeding), OV, woonwerk auto, zakelijk auto. En zo ook nog de opties studie.

Dat worden wel heel veel opties + 3 vestigingen waar men mag werken hoe het uitkomt.


Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe jullie zakelijke kilometers declareren. Bijvoorbeeld als je van een afspraak naar huis gaat. Halen jullie dan eerst de woonwerk km eraf en dan de rest zakelijk? En heb je daar ook iets voor ingericht? 

 

Noot: we gaan NIET over naar vaste vergoedingen. Daarom graag jullie tips en trucs hoe jullie het zo makkelijk mogelijk hebben ingericht op declaratiebasis. Mailen mag ook naar a.koelink@maasdelta.nl

 

Bedankt!! 

 

2 ANTWOORDEN 2
Laurent4
CONTRIBUTOR ***

door Laurent4

Beste @EricWillemse , wij hebben ook een opzet gemaakt in MS forms. Wij stoeien nog met een paar kleien dingen, bijvoorbeeld een link naar de ANWB routeplanner. Ben jij eventueel bereid jullie opzet met mij te delen?

 

EricWillemse
CONTRIBUTOR ***

door EricWillemse

Beste, wij hebben zelf een enquête gemaakt in Ms Forms, dit na voorbeeld zoals het staat beschreven in de handreiking voor werkgevers van Ministerie van infra en waterstaat