We use cookies to collect information on your interaction with our website and combine this with the data you provide us to build a profile so we can show you content tailored to your interests. By accepting, you allow us to collect and process your personal informationas described here.
Har en enkelt gang måttet betale for at I tilbageførte en stor mængde data - men ellers har jeg flere gange slettet manuelt - og synes at det er "vanskeligt", idet jeg ofte oplever at skærmvisningen "hopper" i forbindelse med sletning.
Det er ikke lykkedes mig at slette mere end en linie af gangen - selvom det kan være flere linier på den enkelte medarbejder.
Hvor er det skønt, at du kommer med en så god ide, og det er helt fantastisk at den får så meget opbakning fra andre brugere!
Vi har taget din ide til efterretning og den er blevet sendt videre til de ansvarlige for det område
Det skal dog siges, at vi netop nu har meget stor fokus på den nye ferielov, samt regeringens initiativer i forhold til Covid-19 og de dertilhørende tiltag. Det betyder at vi p.t. er nødsaget til at fokusere vores frie ressourcer på disse områder, men vi vender tilbage hurtigst muligt, med muligheder for at opfylde ønsker 😰
Du skal være en tilmeldt bruger for at kunne skrive en kommentar her. Hvis du allerede er tilmeldt, skal du logge på. Hvis du ikke er tilmeldt, så skal du tilmelde dig og logge på.