Mine produkter
Hjælp
Catrine Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Updates - markering af ændringer

Status: Undersøges nærmere

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at I markerer ændringerne, når I sender updates ud på allerede udsendte dokumenter. F.eks. har I lige udsendt en update på et dokument vedr. overgangsordningen til ny ferielov. Dokumentet er på 8 sider, og da I udsendte det første gang, læste jeg det meget grundigt igennem. Nu kommer jeg så i tvivl om, hvad I har ændret i teksten  i jeres update, og om det er noget meget vigtigt, som jeg går glip af, hvis jeg ikke gennemlæser hele dokumentet igen.  Hvor ville det være dejligt, hvis I lige markerede det, som I har ændret i forhold til originaldokumentet.

2 Kommentarer
Anonymous
Ikke relevant
af Anonymous

Kan kun tilslutte mig idéen/forslaget.

 

af Thor Lundehoj (Opdateret ‎30-07-2019 09:06 af Thor Lundehoj VISMA )
Status changed to: Status: Undersøges nærmere

Hej @Catrine Nielsen  & @Anonymous,

 

Det er en meget ligefor liggende og relevant ide. Jeg beklager, at vi ikke har tænkt på ulejligheden, ved ikke at gøre opmærksom på den opdaterede del af dokumenterne. 

 

Jeg vil forsøge at få implementeret en process, for hvordan alle involverede parter gør opmærksom på ændringen. 

 

Med hensyn til Ferielov dokumentet, ligger vi et nyt op senere i dag, hvor vi understreger opdateringerne bedre 🙂 

 

Mange tak for jeres bidrag 🙂 

 

Med venlig hilsen,

Thor.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.