Mijn Communities
Help
Stephan W
CONTRIBUTOR ***

Automatisch afsluiten van taken + contractnotities bij Uitdiensttreding

door Stephan W
Status: Bestaat al

Graag een mechanisme inbouwen zodat taken + contractnotities worden afgesloten bij uitdiensttreding van de werknemer.

 

Nu loopt de takenbak vol met taken en notities voor werknemers allang uit dienst en voormalig HR collega's. Deze worden dus nooit meer afgehandeld en zorgt voor enorme vervuiling in de openstaande taken.

7 Opmerkingen
Marcel Bouman
CHAMPION **
door Marcel Bouman

@Stephan W ik begrijp je verzoek maar ik steun het niet (volledig), tenzij er een keuzemogelijkheid gemaakt zal worden waarbij je taken wel of niet automatisch kan laten verwijderen. Taken worden namelijk niet voor niets klaargezet en zullen dus in principe moeten worden afgehandeld. Het kan ook helpen om eens kritisch te kijken naar de vastgestelde processen, en of de hierin bepaalde taken nog wel relevant zijn en gegenereerd zouden moeten worden.

JaneHolmes
CONTRIBUTOR **
door JaneHolmes

Ik heb ook signaal AOW leeftijd ontvangen van medewerker die al uit dienst is. Vroeg mijzelf ook al af waarom ik nog dit signaal kreeg.

door Roland van Oel
Status changed to: Status: In onderzoek

@Stephan W dit idee hoort in principe thuis bij de betreffende productpagina en ik wil jouw idee gaan verplaatsen naar de juiste plek. Naar welk product zou ik dit kunnen verplaatsen: Youforce of Visma.net HRM?

Stephan W
CONTRIBUTOR ***
door Stephan W

@Roland van Oel  dank voor je bericht.

Wil je verplaatsten naar Visma.net HRM?

 

Alvast dank, groet, Stephan

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Beste @Stephan W ,

 

Bij de zelf aangemaakte berichten die ook gebruikt worden bij contract en werknemernotities zit de optie om deze niet na dienstverband te versturen. 

 

Is dit wellicht al een antwoord op jouw vraag?

 

2022-07-11 15_11_15-Talent.png

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Zie onderstaande uitleg / toelichting