Mijn Communities
Help
Birgit van der Burg
CONTRIBUTOR ***

Bij verlofomwisselregel de mogelijkheid om "reden van afwijzen/goedkeuren" toe te voegen aan het bericht.

door Birgit van der Burg
Status: Afgewezen

Bij het bericht voor een verlofcorrectie wordt in het bericht onderstaande tags/velden meegegeven. Hiermee kan de medewerker zien waarom iets wel/niet is afgekeurd (reden).

BirgitvanderBurg_0-1669798314125.png

 

Bij het bericht voor een omwisselregel kan je deze tag niet kiezen. Je kan de omwisseling afkeuren en een notitie meegeven waarom je hebt afgekeurd, maar deze reden is dan niet zichtbaar in het bericht omdat bovenstaande tags niet in deze regel staan.


Graag deze 2 tags ook toevoegen aan het bericht van de omwisselregel.

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

Birgit van der Burg
CONTRIBUTOR ***
door Birgit van der Burg

Hi,

 

@Rene van Jole 
Dit begrijp ik eigenlijk echt niet. Ik vind dat dit iets is wat je standaard vanuit de inrichting in Visma moet staan.
In mijn beleving is het een manco van de inrichting die aangepast moet worden. 
 
Je moet je medewerker toch kunnen melden op welk verlofsoort iets is afgewezen als je het in de verkoop doet?

Zeker als je meerdere verlofsoorten kan omwisselen, wil je aangeven op welk verlofsoort dit is.

Dit zou standaard in de in inrichting van Visma moeten staan en daarom opgepakt moeten worden.

Groet, Birgit