Mijn Communities
Help

Controle juistheid velden loonkostenverdeling

door Jolanda Redelijkheid
Status: In onderzoek

Wanneer de loonkostenverdeling gevuld wordt, dan dienen de velden gevuld te worden d.m.v. de waarden vanuit de keuzelijsten.

Echter is het ook mogelijk om zelf gegevens te typen in de velden, zolang de opmaak hiervan hetzelfde is als in de keuzelijst, wordt dit geaccepteerd.

Wij willen hier een controle op hebben, de gegevens moeten exact hetzelfde zijn (dus ook hoofdletters/kleine letters).

 

Voorbeeld:

De velden Classificatie en BRIN worden handmatig gevuld met kleine letters.

JolandaRedelijkheid_0-1708673862474.png

Terwijl onderstaand de keuzelijsten zijn, met hoofdletters:

Classificatie

JolandaRedelijkheid_1-1708673935581.png

BRIN

JolandaRedelijkheid_2-1708673999525.png

Wanneer er gegevens anders vastgelegd worden, zorgt dat o.a. voor foutmeldingen met het inlezen van de loonjournaalpost.

Graag zien we dat hier een controle/foutmelding op komt wanneer de ingevulde waarden afwijken van wat er in de keuzelijsten is vastgelegd.

2 Opmerkingen
René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

Ik begrijp het kopiëren van de KKK ook niet helemaal, want ze zijn al bekend. Ik zou mij enkel kunnen voorstellen als het gewijzigd moet worden, maar had in voorgaande velden goed moeten staan cq evt verdeling tussen 2 kostenplaatsen aanpassen.

 

Daarnaast zie ik ook in het overzicht KKK dat de regel dubbel staat, wat is daar de achterliggende reden voor

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ