Mijn Communities
Help
wtentije
CONTRIBUTOR ***

De mogelijkheid om meerdere salarisstroken van een werknemer tegelijk te selecteren en op te slaan

door wtentije
Status: Realisatie waarschijnlijk

 

De mogelijkheid om meerdere salarisstroken van een werknemer tegelijk te selecteren en op te slaan

in 1 bestand.

 

Vaak worden, ook door instanties, meerdere salarisstroken opgevraagd van een jaar of 2 jaar terug

nu moeten wij elke salarisstrook apart downloaden en printen daarna zijn de salarisstroken pas in te scannen, via de printer, als 1 bestand.

 

Dit moet toch rechtstreeks vanuit het e-dossier kunnen, selecteren en opslaan in 1 bestand!!!!!!

11 Opmerkingen
Froukje Veenje
CONTRIBUTOR **
door Froukje Veenje

Dit kan al in salarisdossier door de betreffende stroken aan te vinken en dan te kiezen voor acties - als pdf openen. En daarna opslaan. Of begrijp ik je verkeerd?

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **
door Raymond_de_Rozario

@Froukje Veenje Dat lukt een collega van onze P&O Servicedesk ook niet, helemaal niet wanneer er meerdere stroken worden geselecteerd. Wanneer een enkele wordt geopend, dan wordt dit door de browser plug-in geopend. Vanuit dit venster kan je niet opslaan als. Hier heb ik al een ticket voor aangemaakt. Onze browser is Edge (staat in de A-matrix)

Froukje Veenje
CONTRIBUTOR **
door Froukje Veenje

Dan zal de browser het verschil maken. Wij werken met Chrome, daarmee lukt het opslaan als wel.

PVerduijn
CONTRIBUTOR ***
door PVerduijn

@wtentije 

Ik heb het zojuist geprobeerd. Zowel via Edge als in Chrome.

Met beide browsers kan ik, op de manier die @Froukje Veenje  aangeeft van 1 medewerker meerdere salarisspecificaties van meerdere jaren in 1 PDF plaatsen en opslaan.

wtentije
CONTRIBUTOR ***
door wtentije

Hoor graag als ik iets verkeerd doe:

selecteren van 6 salarisstroken

wtentije_0-1657700845562.png

daarna rechter muis knop

wtentije_1-1657700918968.png

Wat ik ook doe niets werkt ik krijg elke keer maar 1 bestand met 1 salarisstrook

 

Froukje Veenje
CONTRIBUTOR **
door Froukje Veenje

@wtentije Wij hebben een heel ander scherm. Wij kunnen selecteren (in mijn voorbeeld 3 stroken) en dan via het pulldownmenu achter 'Acties' kiezen: 'Als pdf openen'. Op jouw printscreen zie ik geen 'Acties'. Je hebt ook andere kolomkoppen. Ik zit met Youforce te werken voor overheid/gezondheidszorg. Bij ons ziet het er als volgt uit:

FroukjeVeenje_0-1657705020505.png

 

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

@Froukje Veenje Klopt het dat jouw schermprintje uit YouForce komt en niet uit Visma HRM?

Ik denk namelijk dat er nu 2 verschillende systemen met elkaar worden vergeleken, wanneer ik kijk naar de schermprintjes.

Volgens mij heeft @wtentije het over de e-dossier in Visma HRM.
Alvast bedankt voor je reactie.

Froukje Veenje
CONTRIBUTOR **
door Froukje Veenje

@Joyce Salhuteru  Jij slaat de spijker op zijn kop. Ik werk inderdaad met Youforce dossier. Dat is ook de kop waar deze ideeënbus onder hangt. Verwarrend dat er blijkbaar gebruikers van verschillende programmatuur bij één ideeënbus terechtkomen.

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

Dag @wtentije 

 

Deze wens gaat over Visma HRM en het e-dossier.

Je hebt hem echter gepubliceerd in de community van YouForce.

 

Kun je deze in de Visma HRM community zetten?
Dan geef ik je een kudo, want wij hebben deze wens namelijk ook.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

We hebben dit idee opgenomen onder nummer 5221 op de backlog