Mijn Communities
Help
AKoelink
CHAMPION **

EB/ cafetaria weer in Mijn Talent volledig werkbaar maken

door AKoelink
Status: Afgewezen

Ik weet het. Visma is nog bezig met de uitruil van arbeidsvoorwaarden. Maar vooralsnog niet met de automatische uitruil van verlof. Die moet je nog met de hand doen. En er zit wel een optie in. Maar niet zoals deze vroeger (voor Payroll) werd gebruikt. Dat systeem werkte prima. 

 

Vooral nu het steeds meer uitruilen van arbeidsvoorwaarden een gewoonte wordt. Het geven van een budget aan een medewerker, dat hij zelf kan inzetten.

Wij willen daarom heel graag dat dit systeem verbeterd wordt, en uitgebreid. Dat is toch een verplicht onderdeel haast van een HR-pakket? 

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je verzoek / idee 

We zijn hard aan het werk om Flex Benefits een applicatie voor het uitruilen van Arbeidsvoorwaarden in te zetten om dit optimaal te kunnen ondersteunen.  Het kopen / verkopen van verlof moeten we nog icm Flex Benefits gaan ondersteunen dat zal gedurende 2024 kunnen gaan plaatsvinden. 

 

Een pilot wordt op dit moment opgestart. De verwachting is dat we de komende periode verdere functionaliteiten gaan uitbreiden icm met Flex en dat klanten deze applicatie daarvoor  kunnen afnemen 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

2024. Sjonge. Ik ben vast wat verzuurd in mijn reacties en vragen, maar in de loop van de jaren worden elke keer weer dingen beloofd en dan uitgesteld. Het is echt een functionaliteit die niet mag ontbreken en een hoge administratieve last is. 

 

Het is fijn als jullie dit soort dingen goed bijhouden qua informatievoorziening. Dan weten we waar we aan toe zijn. En waar niet. 

door Rene van Jole

ik ben nu 3 jaar PM van Visma.net en heb nooit beloftes gedaan muv dat we geen uitgebreid uitruil systeem gaan inbouwen in HRM. Ik weet niet of je op de hoogte bent van de mogelijkheden in Payroll waarbij er ook een optie is om verlof te kopen ? een veel mooiere en betere oplossing gaan we met Flex Benefits tzt ondersteunen maar er zijn in 2022 in Payroll ( zie release notes ) veel functionaliteiten mbt uitruil toegevoegd 

AKoelink
CHAMPION **
door AKoelink

Voor Payroll hadden we een prima pakket met EB. Maar dat was verouderd en er kwam geen update mee van. Sinds die tijd voeren wij alles handmatig in, omdat de functionaliteit die er nu in zit geen koppeling heeft met verlof. Daarbij kun je alleen per maand verrekenen en niet  op jaar basis (bijv uren) daarom gebruiken wij die niet. En voor de medewerker missen we de bruto netto verrekening zodat ze zelf kunnen zien wat het ze kost..

Dus ik zet in op Flex Benefits! 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

zie onderstaande communicatie.