Mijn Communities
Help

Email voortgang indiensttreding

door Mireille van der Heiden
Status: Realisatie waarschijnlijk

Het lijkt mij handig dat wat betreft de indiensttreding de leidinggevenden een email / taak krijgt dat de medewerker de gegevens heeft ingediend, zodat de leidinggevende op de hoogte is van de voortgang en dit niet aan de personeelsservice hoeft te vragen (wel zo efficiënt)

PS we zijn bekend met het actie overzicht, maar leidinggevende weten die niet te vinden

5 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Mireille van der Heiden een extra signalering toevoegen heeft voor- maar ook nadelen. Niet iedereen zit daar wellicht op te wachten je kunt dan in theorie heel veel berichten krijgen. Zou het niet beter zijn om te kijken of het actie overzicht beter toegankelijk is? Is het een oplossing om hier een standaard tegel voor te maken op het startscherm? 

door Mireille van der Heiden

uhm tja zou ook kunnen, maar kan ik hem dan standaard filteren op indiensttreding? 

Momenteel bellen ze steeds naar Personeelsservice

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Mireille van der Heiden het standaard filter staat op 'mijn acties' en status 'wordt uitgevoedd'. Dit zijn alle acties waarbij de persoon die is ingelogd iets in gedaan heeft en die nog open staan. De indiensttredingsacties die nog niet zijn afgerond zijn dus direct zichtbaar! Als er een tegel op het startscherm staat is het voor de Personeelsservice waarschijnlijk ook wat makkelijker om naar dit overzicht te verwijzen, als ze iemand aan de telefoon hebben die om een status vraagt.

MarinkaEweg_0-1724652099700.png

 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit item is opgenomen op de backlog onder nummer VHNLA-5178.

De oplossing die we willen implementeren is het duidelijker naar voren brengen van het Actie overzicht, daar kan iedereen de status ten alle tijden inzien.