om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik probeer om emailadressen via een bulk export/import aan te passen voor een groot bestuur. Dit doe ik door het welbekende trucje export/import. Echter klopt de export die wordt gedraaid qua opmaak niet voor de import die je later wilt doen. In de releasenotes van Juli 2023 wordt dit voor het eerst geïntroduceerd.
In de releasenotes staat dat je de volgende velden krijgt bij de export van werknemer emailadressen:
Naam
Bed nr
Wnr nr
Volgnr
Actie
Soort
Houder
E-mailadres
tbv salarisinfo
tbv verlofkaart
En nog enkele vrije velden indien in gebruik.
Wanneer je echter een export draait komt het veld "HOUDER" niet mee, deze is wel essentieel want hiermee geef je aan om welk mailadres het gaat welke je wilt wijzigen. Als je de export zoals hij er nu uitkomt, dus zonder het veld houder, weer importeert krijg je alleen maar foutmeldingen.
Nu moeten we handmatig het veld "houder" toevoegen aan het format van de export, daarmee lukt de import vervolgens wel.
Graag zie ik dat de export voor werknemer emailadressen wordt aangepast zodat het veld "houder" ook standaard mee wordt genomen.
U moet een geregistreerde gebruiker zijn om hier een opmerking toe te voegen. Als u al geregistreerd bent, moet u zich aanmelden. Als u zich nog niet hebt geregistreerd, moet u zich registreren en aanmelden.
Copyright 2023 Visma Community. All right reserved.