Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Het koppelen van de initiatiefnemer aan een Workflow Plustaak

door Anonymous (Bijgewerkt ‎18-08-2021 11:57 door Rene van Jole VISMA )
Status: Realisatie waarschijnlijk

Ik zou graag de mogelijkheid zien om de initiatiefnemer te koppelen aan een Workflow Plustaak. 

 

Nu moet de taak per se aan een rol of de manager, medewerker gekoppeld worden, maar met de initiatiefnemer heb je meer vrijheid als organisatie om een Workflow te gebruiken in de praktijk. Daarnaast biedt het ook meer mogelijkheid om af te wijken op child-niveau in de inrichting voor klanten die Workflow Plus op een masteromgeving inrichten. 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens! Het onderwerp van je wens is op dit moment geen onderdeel van de strategie. Het is daarom onwaarschijnlijk dat deze zal worden gerealiseerd. We willen echter nog graag in de gaten houden hoeveel kudos je wens krijgt, wat reden kan zijn om deze wens te heroverwegen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Anonymous 

Jammer dat het nu nog geen onderdeel van de strategie is. Ik vind het namelijk vreemd dat je een sectie in Soorten aanstellingen & acties wel kunt koppelen aan de initiatiefnemer, maar dat het in Workflow Plus niet mogelijk is. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Dit request is op de backlog opgenomen onder nummer 898