Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Opnieuw de activatiemail versturen naar gebruiker

door Anonymous
Status: Gerealiseerd

Ik zou als applicatiebeheerder graag de mogelijkheid hebben om een gebruiker, die zijn account is vergeten te activeren, een nieuwe activatiemail te sturen vanuit het systeem. Nu moeten we de gebruiker uitleggen dat hij/zij in Visma kan komen door een nieuw wachtwoord aan te vragen. Het sturen van een nieuwe activatiemail is voor de gebruiker praktischer, omdat hij/zij alleen maar op de link hoeft te klikken. 

5 Opmerkingen
Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Fokke,

 

Bedoel je hiermee de app of visma.net.

De mail van visma.net blijft geldig en staat nog in de mail box.

Bij de app moet alles binnen 7 dagen gebeuren en dat is soms lastig.

Vooral omdat je het wachtwoord via de computer moet aanvragen en niet via de smartphone.

Dit laatste gaat wel eens mis.

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous

@Wil de Bruin 

Het gaat om Visma.net. Volgens mij is het niet zo dat de mail oneindig geldig blijft, maar slechts 10 dagen. Daarnaast kan een gebruiker per ongeluk de mail aanzien voor spam en deze verwijderen. Dan is het handig om een nieuwe te kunnen sturen. 

 

Btw; van de app weet ik dat je die termijn, waarbinnen iemand de app mag activeren, zelf kunt bepalen tot maximaal 99 dagen. 

lauraholm
VISMA
door lauraholm
Status changed to: Status: Intake

Hartelijk dank voor je wens. We zullen je wens beoordelen op compleetheid en bekijken of er duidelijk is wat er gevraagd wordt. We houden je op de hoogte via deze wens. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Het aantal dagen is al geruime tijd aangepast vooralsnog gaan we op dit moment niet meer actie hieromtrent ondernemen