Mijn Communities
Help
lauraholm
VISMA

Ik wil de loonkostentoewijzing van mijn werknemer doorheen het jaar wijzigen, meestal in combinatie met andere rubrieken/wijzigingen via Aangepaste formulieren (EDU 159)

door lauraholm
Status: Gerealiseerd

In het onderwijs verandert de loonkostentoedeling van werknemers vaak. In PO en VO zie je dit al vaak, in MBO en HBO wordt dit alleen maar meer als ze werken, betaald uit allerlei verschillende bekostigingen. Vaak verandert deze loonkostenallocatie als de functie van een medewerker verandert, of als hij/zij een nieuw subcontract krijgt, of van functie verandert, etc. Om deze velden te combineren en het systeem ondertussen gebruiksvriendelijker te maken, zou het mooi zijn om loonkostentoerekening in aangepaste formulieren te hebben. Op deze manier kunnen we gebruik maken van de weg die we zijn ingeslagen, om deze functionaliteit toe te voegen. Op deze manier kunnen AO's en klanten hun schoolleiders de juiste toerekening laten invoeren. Anders moeten ze notities of algemene mutatie voor de AO of de HRM-afdeling in te vullen om de loonkosten correct in te stellen, omdat de meeste niet geven loonkostentoewijzing als een sectie vrij voor de manager om te bewerken. Door dit in aangepaste formulieren op te nemen, zouden de AO's en andere gebruikers meer vrijheid hebben om formulieren te definiëren die hun gebruikers kunnen toevoegen. Dit maakt hen slanker, efficiënter en bespaart veel extra tijd die aan andere zaken kan worden besteed.

3 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland

Dit is onderdeel van Roadmap item 4410 die voor Q1 gepland staat 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

In de komende 1.138 release zal dit in Productie beschikbaar zijn