Mijn Communities
Help
Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***

Linkje voor invullen/aanpassen persoonlijke gegevens ook bij actie Nieuw contract.

door Janny de Jong
Status: In onderzoek

Als een oud-medewerker na een aantal jaren opnieuw in dienst komt, gebruiken we de actie 'nieuw contract' zodat het oude personeelsnummer wordt gebruikt en de bekende gegevens worden geladen. Bij deze actie is het nu niet mogelijk om een linkje naar de nieuwe oud-medewerker te sturen waarmee de persoonlijke gegevens gecontroleerd en zo nodig gewijzigd kunnen worden (vergelijkbaar met de actie nieuwe werknemer).

Graag zouden wij deze optie behalve voor de actie 'nieuwe medewerker' ook voor de actie 'nieuw contract' willen hebben.

3 Opmerkingen
Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

Hallo @Janny de Jong,

Het is al mogelijk om een actie te maken met daarin de persoonlijke gegevens stappen erin.

MarinkaEweg_0-1720432708874.png

 

Dit kan als actie worden verzonden naar de medewerker die weer opnieuw indienst komt. Dit zal dan wel een gebruiker moeten zijn.

Nadat het contract is toegevoegd zou het gebruikeraccount dus weer geactiveerd moeten worden en vervolgens kunnen jullie de persoonlijke gegevens laten controleren en eventueel aanpassen.

Is dit werkbaar voor jullie?

Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***
door Janny de Jong

Hallo @Marinka Eweg,

Bedankt voor je reactie. Dit is echter voor ons geen oplossing omdat deze actie pas uitgezet kan worden als de oud-medewerker daadwerkelijk weer in dienst is en een actief account heeft. Voordeel van een link is dat het account nog niet actief hoeft te zijn, maar dat wel de gegevens geactualiseerd kunnen worden. We zouden het dan ook fijn vinden als jullie toch kunnen kijken of zo'n link in de toekomst bij de actie nieuw contract ook mogelijk wordt. Ik kan me goed voorstellen dat meerdere organisaties hier belang bij hebben.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: In onderzoek

@Janny de Jong bedankt voor je reactie!