Mijn Communities
Help
Marliene van de Craats
CONTRIBUTOR ***

Mogelijkheid bieden dat SA ingediende declaraties kan wijzigen na indienen door mw

door Marliene van de Craats
Status: Bestaat al

Er komen declaraties binnen waarbij een onjuist item/type is vermeld (hier VOG i.p.v. parkeergelden). Voorheen kon de SA dit wel wijzigen, maar nu kunnen de andere 4 items niet aangeklikt/gekozen worden. Zou fijn zijn als SA, dit soort kleine correcties kunnen doen, zonder de declaratie af te hoeven keuren.

 

 

8 Opmerkingen
Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

Zou dit misschien een autorisatie probleem kunnen zijn? Wij kunnen nl het item tot de sluitingsdatum in de algemene groep nog wijzigen.

esthervanderpanne
CONTRIBUTOR **
door esthervanderpanne

Ik ben hier als salarisadministratie de tweede (of soms derde als hr er ook nog tussenzit) controleur. Ik kan tot ik de declaratie heb goedgekeurd of afgekeurd ook nog alles eraan wijzigen. Van bedrag tot declaratie-item. Het is soms wel handig inderdaad maar aan de andere kant vraag ik me ook wel af of het wenselijk is... Je maakt het zo wel erg makkelijk om fraude te kunnen plegen. Voor de volledigheid zou je na een wijziging nog een nieuwe goedkeurronde moeten doen naar medewerker of in ieder geval de manager.  

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Intake

@Marliene van de Craats kan het zijn dat je wilt switchen naar een ander item wat een andere workflow is?

Je kunt namelijk in de goedkeuring niet wisselen van item type dat een andere goedkeuringsflow heeft.

 

Marliene van de Craats
CONTRIBUTOR ***
door Marliene van de Craats

@Anonymous het is 1 goedkeuringsflow en het vinkje staat aan bij de functiegroep SA declaratie: wijzigen na goedkeuring van declaratie. 

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

@Marliene van de Craats dank voor je reactie.

Tijdens het uitvoeren van de goedkeuringstaak moet het gewoon mogelijk zijn om het itemtype te wijzigen. Zie hieronder.

MarinkaEweg_0-1686061622649.png

 

En nadat een declaratie is goedgekeurd kan dit inderdaad alleen als de autorisatie aanwezig is voor wijzigen na goedkeuring van declaratie. 

 

Als ik je vraag goed begrijp dat het over wijzigen tijdens de goedkeuring, klopt dat?

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Bestaat al

Obv onderstaande aanvullende informatie nemen we dit verzoek verder niet op op de backlog

Marliene van de Craats
CONTRIBUTOR ***
door Marliene van de Craats (Bijgewerkt ‎12-07-2023 16:09 door Marliene van de Craats )

@Marinka Eweg het gaat over als een medewerker een declaratie heeft ingediend op een item wat onjuist is. De SA heeft het goedgekeurd en wil het na goedkeuring wijzigen. De autorisaties voor SA zijn wel goed ingesteld, maar alsnog werkt het niet.

Annemiek Hendrix
CONTRIBUTOR ***
door Annemiek Hendrix

@Marliene van de Craats  jullie zullen dit vast onderzocht hebben, maar..... let ook op de sluitingsdatum. Daarna kan SA het volgens mij niet meer.