Mijn Communities
Help
RoyV
CONTRIBUTOR ***

Nieuwe werknemer proces: meer gegevens op formulier 1

door RoyV
Status: Gerealiseerd

Op dit moment is het alleen mogelijk om NAW gegevens te laten invullen door de nieuwe werknemer.

 

Ik zou hierbij de volgende gegevens willen laten toevoegen door de nieuwe werknemer:

  • telefoonnummers
  • emailadressen
  • familiegegevens
6 Opmerkingen
door rachidahaddou

Beste @RoyV 

 

Voor de volgende release 1.141.00 op 2 december staan e-mailadres en telefoonnummer gepland om toe te voegen. Na de release kun je deze velden dus wel toevoegen aan het formulier. En ook daarna zijn we nog niet klaar!

Je kunt hier meer lezen: https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Visma-net-HRM/Nieuwe-medewerker-proces-update/ta-p/609709 

RoyV
CONTRIBUTOR ***
door RoyV

Goedemorgen @rachidahaddou ,

 

Dat is goed nieuws, dat emailadressen en telefoonnummers toegevoegd kunnen worden na de release van december 2023.

Ik mis dan alleen nog de familiegegevens.

 

Kan dit ook nog meegenomen worden in de release van 2 december 2023?

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Ingepland

Hi @RoyV,

 

Het klopt dat nog niet alle secties beschikbaar zijn voor de formulieren, we zijn hier nog mee bezig. Je kunt er hier meer over lezen! 

Voor wat betreft jouw wensen heb ik goed nieuws. Alle 3 de genoemde secties zijn gepland voor release 1.141.00 die 2 december wordt uitgeleverd!

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd
 
RoyV
CONTRIBUTOR ***
door RoyV

Beste @Marinka Eweg en @Rene van Jole 

 

Bedankt voor je reactie.

De release is geweest, maar ik krijg foutmeldingen, omdat bij de stappen o.a. email en noodnummers niet zijn toegevoegd. 

Maar helaas kan ik deze stappen niet selecteren en toevoegen.

door Rene van Jole

Dat is vreemd, zou je hier een call voor kunnen indienen dan kunnen we dit analyseren en oplossen