Mijn Communities
Help
Joyce Salhuteru
CHAMPION *

Pop-up met medewerker- en contractgegevens: toevoegen contractnotities

door Joyce Salhuteru
Status: Afgewezen

In de pop-up met medewerker- en contractgegevens zouden wij ook graag de Contractnotities willen zien. We kunnen hier nu niet voor kiezen. Kan dit toegevoegd worden?

7 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Beste @Joyce Salhuteru ,

 

Allereerst hartelijk dank voor het indienen dit verzoek.

Het toevoegen van contractnotities aan het pop up scherm heeft helaas verschillende nadelen.

Een van de redenen waarom dit niet goed zou werken is het op een overzichtelijke manier tonen van de contractnotities.

Het kunnen er namelijk meerdere zijn per medewerker. Daarnaast kan ook de ingevulde tekst in het vrije veld behoorlijk groot zijn. We kunnen er daarom niet voor zorgen dat dit overzichtelijk getoond gaat worden in de pop up.

Daarnaast worden contractnotities soms gebruikt om gegevens vast te leggen die niet voor iedereen met toegang tot de pop up inzichtelijk mogen zijn. Ook hiermee moeten we rekening houden als we voor iedereen de contractnotitites zouden gaan toevoegen.

 

Maar wellicht kun je aangeven wat de achterliggende gedachte is van dit verzoek en kunnen we meedenken in een goede oplossing hiervoor. 

 

Groeten Marinka

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

Dag @Marinka Eweg ,

 

Dank je wel voor je reactie.

Ik ga deze bespreken tijdens ons kerngebruikersoverleg.

Echter, in verband met vakanties is dit pas op 31 augustus.

Ik kom er dan bij je op terug,

 

Groet,

Joyce

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Joyce Salhuteru ,

 

Is dit inmiddels besproken?

 

Marinka

Joyce Salhuteru
CHAMPION *
door Joyce Salhuteru

Hoi @Marinka Eweg,

 

Goed dat je er op terug komt.

Heb het meteen besproken, maar niet terug gekoppeld.

 

Wij kunnen ons geheel vinden in jouw reactie.

De notities moeten niet voor iedereen zichtbaar zijn.

 

Je mag deze wens afvoeren.

 

Groetjes,

 

Joyce

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg

Hi @Joyce Salhuteru,

 

Dank voor je reactie! Ik zal hem sluiten.

 

Marinka

Marinka Eweg
VISMA
door Marinka Eweg
Status changed to: Status: Afgewezen