Mijn Communities
Help
Eric Braat
CONTRIBUTOR ***

Roosters inactief/niet zichtbaar maken

door Eric Braat
Status: Afgewezen

Graag zouden wij een mogelijkheid zien om roosters die niet meer gebruikt (mogen) worden inactief en/of onzichtbaar te maken.

 

Als we iemand naar een ander rooster moeten muteren, zien we dus altijd de gehele lijst. En het zoek scherm biedt weinig mogelijkheden tot filtering.

 

 

5 Opmerkingen
Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Als aanvulling: graag zouden wij ook zien dat een Rooster niet voor elke mw zichtbaar is. (of soort aanstelling) 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de omvang van de huidige backlog zien we de komende 2-3 jaar niet dat we dit 1;1 zouden kunnen opvolgen. Waar we de komende jaren wel aandacht aan gaan besteden is Usability en daar ga ik deze als onderdeel in mee opnemen. Ik ga geen apart backlog item hiervoor aanmaken ook heeft het request niet veel kudo's en daarmee voor ons geen directe prio.

 

Het kan daarmee zijn dat we dit tzt onder het Thema Usability wel degelijk meenemen

 

Om geen 1;1 verwachtingen mbt tot dit request te wekken ga ik administratief deze afwijzen 

Patricia de Leeuw
CONTRIBUTOR ***
door Patricia de Leeuw

Beste,

 

De kudo's is bij de meeste klanten niet bekend!

en is ook veel werk en niet heel overzichtelijk.

We geven dit aan in de case als wens de afgelopen 5 jaar, vervolgens moeten we dit weer opnemen in de community en vervolgens wordt het na 2 maanden afgewezen? En mogelijk meegenomen in de usability, sorry maar ik ben niet van de werk verschaffing, kunnen we hier binnenkort ook een overzicht van zien wat de status is?