Mijn Communities
Help
Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***

Samenvoegveld voor privémailadres werknemer

door Janny de Jong
Status: Gerealiseerd

N.a.v. een ingediende case heb ik een lijst gekregen met de bestaande samenvoegvelden. Ik ben op zoek naar een samenvoegveld voor het privémailadres van de medewerker. Deze is niet in de lijst opgenomen.

Kunnen jullie een samenvoegveld maken voor het privémailadres van de medewerker?

7 Opmerkingen
door sabinelindner

Die bestaat: {WERKNEMER_EMAIL_ADRES_PRIVE}

 

Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***
door Janny de Jong

Hallo Sabine, bedankt voor je reactie. Waar kan ik het samenvoegveld vinden? Als ik bij een workflow plus-taak deze tag wil toevoegen, staat het niet in de lijst met beschikbare samenvoegvelden. Wel zie ik werknemer_email_adres en werknemer_email_adres_square. Zie ook de printscreen hieronder.

JannydeJong_0-1672664033982.png

 

door Joost_Bouwmeister

@Janny de Jong klopt het dat jij dit veld wilt gebruiken in e-mail die wordt verzonden vanuit Workflow Plus?

Als je dan deze tag/samenvoegveld wilt toevoegen op de gebruikelijke manier, dan wordt deze tag niet getoond.

Maar als je de tekst van de tag in de e-mail tekst typt of plakt dan lukt het wel. Zie onderstaand voorbeeld.

JoostB_0-1672924602736.png

 

Janny de Jong
CONTRIBUTOR ***
door Janny de Jong

@Joost_Bouwmeister , dankjewel voor je reactie. Ik wil het samenvoegveld idd gebruiken in een Workflow Plus-procedure. Dan weet ik nu hoe ik e.e.a. kan uitvoeren. Misschien voor de toekomst wel handig dat het veld zichtbaar wordt in de zoeklijst.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Ingepland
 
door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd

Dit is opgeleverd in release 1.138 

Meer informatie vind u in de release notes