Mijn Communities
Help
Simone Roskam
CHAMPION ***

Signaal bij het niet kunnen plaatsen van taken (taken met een uitroepteken)

door Simone Roskam
Status: Intake

N.a.v. ticket #52392199 Onjuiste taken vanuit W+ ondanks juiste autorisatie willen we graag dat er een signaal wordt uitgestuurd als er sprake is van taken met een uitroepteken. Oftewel het systeem kan de taak niet kwijt i.v.m. een onverklaarbare fout. De volledige autorisatie wordt losgelaten waardoor er onterecht taken worden geplaatst bij verkeerde mensen. We zouden hier graag z.s.m. van op de hoogte zijn zodat we hierop kunnen inspelen.

6 Opmerkingen
door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

@Rene van Jole Ik vind dit eerlijk gezegd een vervelend antwoord. We zijn het er namelijk al niet mee eens dat het überhaupt een wens moet zijn. Het is uiteindelijk een bug in het systeem waar we graag van op de hoogte gebracht willen worden zodat we z.s.m. actie kunnen ondernemen. Dit is in de diverse gesprekken met o.a. consultants ook besproken en zij beamen de situatie. 

door Rene van Jole

Ha Simone,

Zoals je weet kunnen we niet alles op de backlog opnemen en moeten we keuzes maken in wat erop komt. Op dit moment kunnen we alle aanvragen niet aan en kunnen we ook niet alles opnemen helaas 

Ik ga dit nogmaals met de BA bespreken 

Dank voor je reactie 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Intake

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

@Rene van Jole Dank voor je reactie!