Mijn Communities
Help
Simone Roskam
CHAMPION ***

Signaal datum in dienst gebruiken in W+

door Simone Roskam
Status: Realisatie waarschijnlijk

We zouden graag de mogelijkheid hebben om in W+ een procedure te koppelen aan de datum in dienst. Met daarbij de kanttekening dat de procedure ook af moet gaan indien een medewerker met t.w.k. wordt opgevoerd. 

6 Opmerkingen
Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Hi,  

 

Volgens mij is dit wat je bedoelt; de WF start direct na invoeren van een nieuwe medewerker (persoonsgegevens > onderhoud > soorten aanstellingen en acties). De onderste regel :is een dropdown-menu van alle workflows.

Simone_0-1686666297465.png

 

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

Dank voor je aanvulling maar nee. Als ik dit zou inrichten gaat de workflow af nadat de mutatie is gedaan van 'nieuwe medewerker'. Ik wil een proces starten op de datum van indiensttreding. Dit kan dus mogelijk pas weken zijn nadat de mutatie is ingestuurd.

Simone
CONTRIBUTOR ***
door Simone

Of je kunt de procedure laten starten adhv een signaal

Simone_0-1686666515890.png

 

Simone Roskam
CHAMPION ***
door Simone Roskam

Yes dat wil ik dus heel graag maar dat werkt dus alleen als ik een medewerker invoer in de toekomst. Helaas hebben we in het onderwijs ook heel vaak te maken met een nieuwe werknemer met een indiensttredingsdatum in het verleden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer5689

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden. Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ