Mijn Communities
Help
Ellen_Sannes_
CONTRIBUTOR ***

Standaard tekst gebruiken voor vermelden storing

door Ellen_Sannes_
Status: Gerealiseerd

In de melding https://community.visma.com/t5/Verstoringen-Visma-net-HRM/Update-Verstoring-in-Visma-net-HRM/ba-p/53... wordt mij niet duidelijk wat voor verstoring er gaande is.

 

Het zou handig zijn om standaard een tekst in de storing te zetten als:

 

Er is momenteel een verstoring gaande in VISMA.Net HRM, module A

 

Wat is er aan de hand:

Tijdens het uitvoeren van actie x, kunt u last hebben van symptoom y, wij raden u aan om momenteel z niet uit te voeren, etc.

 

@rachidahaddou 

 

4 Opmerkingen
door Lamiaasouissi
Status changed to: Status: Ingepland

Goedemorgen, 

 

Het verstoringsproces wordt momenteel onder de loep genomen. Om iets meer inzicht te geven in de uitdaging is dat we vanuit Het service center zo volledig mogelijk willen zijn in onze communicatie. Een structuur zoals voorgesteld kan helpen. Klanten hebben ook bij ons aangegeven dat een communicatie zsm moet plaatsvinden.  een uitgebreide communicatie heeft onderzoek en tijd nodig. Soms is de verstoring alweer voorbij en is er onnodig onrust en onzekerheid geweest. 

 

Een spannende balans dus.  

 

Begin volgend jaar willen we een uitgewerkte proces en standaard communicatie gereed hebben. Wij zullen deze dan op community communiceren zodat jullie weten wat je kunt verwachten. 

 

 

 

 

 

 

Ellen_Sannes_
CONTRIBUTOR ***
door Ellen_Sannes_

Op de visma support site staan ook nieuwsberichten zonder datum. Het is voor mij nu niet duidelijk of dit een nieuw of oud bericht is.

 

Dit soort berichten moet minimaal een datum hebben. Tip: In ons eigen support systeem kunnen we aan nieuwsberichten een datumperiode meegeven waarin ze getoond moeten worden. 

nieuwsbericht op visma support.JPG

door Rene van Jole

Hierin begreep ik van de Service Desk zijn verbeteringen in aangebracht 


Dank je voor je input 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Gerealiseerd