Mijn Communities
Help
Khadija Boussatta
CHAMPION **

Taken filteren in taken

door Khadija Boussatta
Status: Realisatie waarschijnlijk

In de taken kun je filteren op functie/info/ingevoerd op en doen voor.

 

Als je veel taken hebt dan krijg je de sortering per pagina en niet op alle openstaande taken. Hierdoor wordt bijv. een recente goedkeuringstaak op pagina 1 getoond en een oude goedkeuringstaak op pagina 4. Is het mogelijk dat de filter op alle taken plaatsvindt in plaats van per pagina? Dat zou het zoeken schelen.

 

10 Opmerkingen
anjarietkerk
CONTRIBUTOR ***
door anjarietkerk

Goedemorgen,

 

Wij zijn het hier helemaal mee eens. Ook wij lopen hier dagelijks tegenaan.

 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ

Mireille Werring
CHAMPION ***
door Mireille Werring

@Khadija Boussatta In Taken - Instellingen heb ik de items per scherm op 999 gezet. Dan is het voor ons opgelost. Misschien een idee?

Khadija Boussatta
CHAMPION **
door Khadija Boussatta

@Mireille Werring dank je wel voor je idee. Bij de instellingen kun je maximaal 100 instellen en als je 999 plaatst, krijg je maar 99 taken te zien op de eerste pagina. Misschien kan Visma het maximum per pagina verhogen, dan is het daarmee opgelost.

door sabinelindner

Wat ik nu vaak doe, is dan de CTRL + F button. Dan zoek ik gericht op taken. Door te zoeken naar het woordje contract of een specifieke naam van de medewerker.

Daarnaast wel via Taken--> Instellingen altijd zoveel mogelijk taken tegelijk laten zien op 1 pagina. Dus hier 100 neerzetten anders blijf je maar van pagina naar pagina gaan.

 

Khadija Boussatta
CHAMPION **
door Khadija Boussatta

@sabinelindner, dat klopt inderdaad, gebruiken wij ook. Alleen blijft het probleem als je meerdere pagina's hebt en dat zou fijn zijn als het aantal naar 999 verhoogd kan worden of dat de sortering/filter doorloopt op de volgende pagina('s).

door Rene van Jole

Komt dit idee niet overeen met dit idee dat al op het idee portaal staat ? 

 

https://community.visma.com/t5/Ideeen-Visma-net-HRM/filteren-in-takenbak/idi-p/417062

Khadija Boussatta
CHAMPION **
door Khadija Boussatta

Het heeft beide met Taken te maken, maar mijn vraag gaat over het filteren in de taken en de andere vraag over het zichtbaar maken van aangemaakte nieuwe lijsten bij andere personen dan jezelf.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Realisatie waarschijnlijk

Je idee heeft de status "realisatie waarschijnlijk" gekregen, daarmee is het op de Roadmap geplaatst onder nummer 5311

Dat het op de Roadmap staat betekent niet dat het verzoek altijd op korte termijn kan worden ingepland. Het aantal ideeen is vele malen groter dan we kunnen realiseren waardoor het best nog lang zou kunnen duren voordat uw idee ingepland kan gaan worden.

 

Voor meer informatie over deze en andere statussen verwijzen we je graag naar de FAQ

door Rene van Jole

Dit verzoek is samengevoegd met meerdere vergelijkbare verzoeken op de backlog 4811, 5311 is daarmee hierin opgenomen