Mijn Communities
Help
Max Roegiest
CONTRIBUTOR ***

Terugzetten mogelijkheid e-mails uploaden e-dossier.

door Max Roegiest
Status: Nieuw

Plotseling is het scherm veranderd wanneer je een document wilt uploaden in het e-dossier (zie afbeelding). Dit is helaas niet gecommuniceerd, wat op zich geen groot probleem is, maar er zijn nu ook beperkingen v.w.b. het soort bestand dat geüpload kan worden.

Opeens kunnen er namelijk geen e-mails meer worden opgeslagen. Dat lijkt mij een zeer onhandige verandering. E-mailcommunicatie is in veel gevallen belangrijke communicatie voor in een dossier. 

Vanwaar deze plotselinge verandering en bij deze het verzoek om dit zo snel mogelijk aan te passen/terug te zetten.

MaxRoegiest_0-1759152942258.png

5 Opmerkingen
Jolandevanengelen
CONTRIBUTOR **
door Jolandevanengelen

Ook wij zouden graag weer e-mails willen toevoegen aan E-dossier.

Daan
CONTRIBUTOR **
door Daan

Hetzelfde geldt voor ons!

rachidahaddou
CHAMPION ***
door rachidahaddou

Beste @Max Roegiest  dit is in de release  van 1.147.00 gecommuniceerd, dit heeft te maken met de overgang naar Public Cloud Amazon Web Service.

Max Roegiest
CONTRIBUTOR ***
door Max Roegiest

@rachidahaddou 

Bedankt voor je response. Ik zie dat de release note op een vrijdagmiddag is gecommuniceerd met implementatie op zaterdag. Ik vind het lastig als dat wordt gezien als voldoende communicatie, zeker met dit soort wijzigingen en onverwachte foutmeldingen in toch vrij belangrijke processen.

Dit is wat er staat: 

MaxRoegiest_0-1759214284080.png

In de release note zie ik niets staan over een beperking v.w.b. het uploaden van e-mails in het e-dossier. Wellicht kan je ons hierover verder informeren. In de update staat o.a. "... drag & drop van bestanden en het selecteren van meerdere bestanden". Blij om te zien dat meerdere bestanden uploaden eindelijk geïmplementeerd is anno 2025, maar deze functie werkt helaas nog niet (zojuist geprobeerd). Drag & drop werkt wel.

Bij het uploaden van documenten door de medewerker zelf in MijnTalent krijgen wij nu JSON errors. Wellicht dat er ergens nog een bug zit?  

Ik begrijp dat er aankomende donderdag een webinar is over o.a. deze wijzigingen. Wellicht dat het de volgende keer handig kan zijn om die webinar te doen voorafgaand aan wijzigingen. 

Hopelijk kan dit opgelost worden.

Laurent4
CHAMPION *
door Laurent4

Goedemorgen @rachidahaddou , is er voortgang te melden over de verstoringen n.a.v. release 1.47?