Mijn Communities
Help
P van Aken
CONTRIBUTOR *

Toevoegen datum aan vervallen uren in de app

door P van Aken
Status: Afgewezen

In het verlof van de app wordt een melding weergegeven met rode tekst over het verlof dat in het huidige jaar komt te vervallen. Er wordt verder niet vermeld per welke datum het verlof vervalt.

Voor het wettelijk verlof is dat 1 juli terwijl gebruikers van de app verwachten dat ze nog het hele jaar hebben om het verlof op te maken. 

Is het mogelijk een datum mee te geven? Er zal dan wel onderscheid gemaakt moeten worden in de verschillende soorten verlof.

Een andere optie is om de tekst aan te passen en daarin te waarschuwen dat het wettelijk verlof per 1 juli vervalt.

 

6 Opmerkingen
Gea Bussink-Veerbeek
CHAMPION ***
door Gea Bussink-Veerbeek

Een datum meegeven wanneer het verlof komt te vervallen is prima, maar dat is niet per definitie 1 juli. Bij ons is dat namelijk  per 1 januari. Die datum zal dus uit de verlofregeling moeten komen.

marjavanderkolk
CHAMPION ***
door marjavanderkolk

De vervaldatum van ieder verlofsoort staat ingeregeld in de verlofregelingen die in BOL zijn ingebouwd, dat zou dus doorgezet moeten worden naar de app. 

door Roland van Oel
Status changed to: Status: Nieuw

@P van Aken ik ga dit idee verplaatsten naar de Youforce App community. 

 

door Roland van Oel
Status changed to: Status: Nieuw

@P van Aken excuses voor de verwarring, ik had niet door dat je de Visma.net app gebruikt. Ik ga het idee nu naar die community verplaatsen. 

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor uw idee. Dit Idee heeft de status "In onderzoek" gekregen. Dit betekent dat we het idee op haalbaarheid en impact gaan toetsen. We kijken allereerst of het idee in één van de strategische thema's past.

We monitoren op basis van het aantal verkregen kudos of andere klanten dit ook een goed idee vinden. Bij weinig Kudo's is de kans heel groot dat het idee wordt afgewezen.

Het kan zijn dat een idee met weinig kudo's alsnog op de backlog wordt geplaatst de reden daarvoor kan zijn dat wij in de toekomst een bepaald thema willen verbeteren en daarmee past in de strategische plannen, of omdat het een Quick win is die we relatief eenvoudig kunnen realiseren.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Dit verzoek staat al enige tijd op het idee portaal en heeft niet veel Kudo's
Helaas zien we op dit moment geen plek op de Roadmap voor uw verzoek
Dit verzoek zal daarmee niet op de Roadmap worden opgenomen