Mijn Communities
Help
Asha
CHAMPION ***

Uitbreiding kleuren poppetjes voor medewerkersnaam

door Asha
Status: Afgewezen

Wij zouden graag een uitbreiding zien in de kleur van de poppetjes. Het is heel handig om in 1 oogopslag te kunnen zien wat voor medewerker het betreft. In de huidige situatie zie je heel duidelijk de medewerker van de afdeling (blauw), toekomstige medewerker (oranje), ex medewerker (wit met een x), manager (groen).

 

Wij zouden graag hier de toevoeging willen stagiaire, vrijwilliger en eventueel een onderscheid tussen oproeper een een medewerker met vaste uren. Het is voor een teamleider inzichtelijker om in 1 oogopslag te zien wat voor "soort" medewerker het betreft zonder over de medewerkersnaam te moeten slepen.

3 Opmerkingen
Wil de Bruin
CHAMPION *
door Wil de Bruin

Ik snap goed dat dit handig is in sommige bedrijfstakken maar laat de klant dan zelf bepalen of de standaard inrichting blijft of dat uitgebreide inrichting in deze. 

Anonymous
Niet van toepassing
door Anonymous
Status changed to:

Hartelijk dank voor je wens.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je wens krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je wens al dan niet inplannen. We zullen je via deze wens op de hoogte houden.

door Rene van Jole
Status changed to: Status: Afgewezen

Gezien de huidige backlog en prioriteiten heeft dit niet de hoogste prio, en geven we voorkeur aan andere onderwerpen, tevens heeft dit request niet genoeg kudo's. 

WIj verwachten daarmee niet dat we daarmee de komende 2-3 jaar aan dit onderwerp zullen toekomen.

 

Om geen valse verwachtingen te scheppen ga ik daarom de wens afwijzen