Mijn Communities
Help
Lieke van Heijningen
CONTRIBUTOR **

Verlof overzicht per verlofdefinitie

door Lieke van Heijningen
Status: In onderzoek

Graag zouden wij zien dat er een lijst komt waarbij we het verlofsaldo per verlofdefinitie, per groep werknemers op 1 pagina kunnen draaien. 

Voorbeeld:

Werknemer Nr    Wn.naam   VW   VBW   TVT (enz)   Totaal

4 Opmerkingen
René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

Aanvullend het verzoek als schooljaar hebt ingericht dat je ook per 31/12/2024 het juiste saldo toont op dat moment. Nu zien wij dat op het overzicht de opbouw en de opname van 1/1/2025 t/m 31/7/2025 op peil datum 31/12/2024.

Wij hebben dit nodig voor de jaarrekening en jaarverslag 2024.

Is het mogelijk dat via consultancy Visma voor ons dit eenmalig onder de motorkap kan aanleveren? Wij hebben het namelijk eind januari nodig?

@Rene van Jole @Mireille Werring 

door Rene van Jole

Goedemorgen,

Dit is niet de route mbt het aanvragen van consulultancy ondersteuning dat verloopt via een ticket in 4me en daar wordt je dan ook op de hoogte gehouden.

Als uitzondering heb ik je vraag intern uitgezet, ik ga ervan uit dat dit intern wordt opgepakt, ik ben daar verder niet bij betrokken, en kan ook niet verder communiceren via dit idee portaal over consultancy aanvragen.

Voor de zekerheid wellicht beter om ook nog een ticket aan te maken zodat communicatie verder via het ticket met de juiste mensen kan verlopen en je ook op de hoogte wordt gebracht. 

René van Dijk
CHAMPION ***
door René van Dijk

@Rene van Jole  ik heb uiteraard een consultancy ticket aangemaakt voor nu, maar het is ook een wens voor 2025 het juiste overzicht per 31/12/2025 te kunnen raadplegen

door Rene van Jole
Status changed to: Status: In onderzoek

Hartelijk dank voor je idee.
Graag houden wij in de gaten hoeveel stemmen je idee krijgt. We zullen vervolgens op basis van het aantal stemmen in combinatie met de strategie van het product je idee al dan niet op de backlog opnemen. We zullen je via dit idee op de hoogte houden van de status.

Toelichting mbt de statussen vind je ook in FAQ